سرمربی استقلال می گوید از سبک بازی تیمش چندان راضی نیست.

فرهاد مجیدی استقلال

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشتیم. به بازیکنانم گفتم اگر می‌خواهید برنده شوید باید بازی را مدیریت کنید. فولاد نظم تیمی خوبی داشت و می‌دانستیم که ممکن است زیاد موقعیت نداشته باشیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم، ضمن اینکه از حسن روشن ممنون هستم که با حضورش انرژی زیادی به ما داد و در پایان این پیروزی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم.

وی درخصوص اینکه اگر اشتباهات داوری نبود شرایط تیمش چگونه می‌شد، گفت: به بازی امروز کاری ندارم، اما اگر اشتباهات داوری نبود ما الان 32 امتیاز داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد رکورد تیمش با 12 بازی بدون شکست، خاطرنشان کرد: بیشترین سهم در این رکورد را بازیکنانم دارند. ضمن اینکه مدیریت هم به ما آرامش داد. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و دیروز هم گفتم زیاد به آمار و رکورد توجه نمی‌کنم. مهمترین مسئله این است که تیمم و کاپیتانش جام قهرمانی را بالا ببرد. رو راست بگویم که دوست دارم تیمم خیلی بهتر از این‌ها بازی کند. همانطور که قبلاً هم گفتم نیاز به زمان داریم. دوست دارم نحوه بازی مدنظرم را در بازی‌های آینده ببینیم.

مجیدی در خصوص جذب بازیکنان خارجی و اینکه برنامه تیمش باری نیم فصل چیست، گفت: اجازه بدهید در اینگونه موارد سایت باشگاه اطلاع‌رسانی می کند.

کد خبر 646596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha