تیم های سپاهان و پرسپولیس یکی از دو بازی مهم هفته دوازدهم را در اراک برگزار کردند. قهرمان دوره قبل موفق شد در این دیدار فاتح بازی بزرگ هفته باشد.

سپاهان پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، این بازی به دلیل رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید در زمین بی طرف برگزار می شد. دو تیم در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های متعددی را خلق کردند اما این پرسپولیس بود که در دقیقه ۳۳ روی ارسال توپ علی شجاعی و ضربه سر کمال کامیابی نیا دروازه سپاهان را باز کرد. در این نیمه امید عالیشاه مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و به جای او مهدی ترابی به میدان آمد. در نیمه دوم نوید کیا برای تغییر نتیجه بازی تغییراتی را در ترکیبش به وجود آورد.

سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو به جای محمدرضا حسینی و محمدرضا خلعتبری به میدان آمدند. در این نیمه سپاهان تیم برتر میدان بود و فرصت های خوبی را بدست اورد اما دروازه پرسپولیس بسته ماند تا پرسپولیس فاتح نبرد بزرگ هفته با سپاهان باشد. پرسپولیس با این برد ضمن شکستن طلسم بازی در اراک ۲۵ امتیازی شد و به جایگاه دوم جدول صعود کرد. سپاهان هم با این نتیجه سومین شکست متوالی خود را در لیگ تجربه کرد.

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد)، فرشاد احمدزاده (کارت زرد)، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی (کارت زرد)، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

 پرسپولیس فاتح الکلاسیکوی ایران | کامیابی سرخ ها با «کمال»

کد خبر 646564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha