نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شاهد چند نرخی بودن کالاها هستیم و دولت باید گرانی را مهار کند.

محمدرضا صباغیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۸ دی ماه مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سوال بنده از وزیر ارتباطات آن است که در یک مکالمه تلفنی باید چند بار ارتباط قطع شود؟

وی بیان کرد: سرعت اینترنت بسیار ضعیف است. بسیاری از کارهای اداری و اقتصادی مردم که در بستر فضای مجازی انجام می شود به دلیل سرعت پایین اینترنت مختل شده است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی! قیمت یک کالا در مغازه های مختلف متفاوت است و اگر شما به دستگاه های نظارتی مرخصی دهید، هیچ اتفاقی نمی افتد، چرا که همین الان هم نظارتی انجام نمی دهند.

صباغیان تأکید کرد: گرانی باید مهار شود و مردم چشم انتظار ثبات اقتصادی و حل مشکل گرانی هستند. تفاوت قیمت کالاها از یک مغازه به مغازه دیگر هیچ ربطی به تحریم ها ندارد و به ضعف نظارتی باز می گردد.

کد خبر 646493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن قائمی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    با سلام... چند نرخی به خاطر منصف بودن بعضی از مغازه دارهاست که جنسی رو قبلا خریدن و هنوز دارنش به همون قیمت قبل می فروشن ولی یه مغازه ی دیگه اون جنس رو چون جدید خریده و قیمت جدیدش گرونتر هست گرونتر می فروشه من خودم یه مغازه دارم کشک رو خریدم ۱۷ تومن فروختم بیست تومن نگو خیلی وقته گرونتر شده من خبر ندارم امروز رفتم بازار خریدم ۳۷ تومن الان کشک های قبلی رو همون بیست می فروشم و جدیدهارو ۴۲ در مغازه من کشک دوتا نرخ داره چون منصفم
  • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    کنترل دولت دراکثرحوزه هانزدیک به صفراست