تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم در ورزشگاه بی‌طرف به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخ‌پوشان پایتخت امروز از ساعت ۱۶ در دیداری حساس از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف طلایی‌پوشان سپاهان می‌روند. اما این دیدار به دلیل حکم کمیته انضباطی در زمین بی‌طرف و بنا بر تصمیم سپاهانی‌ها در اراک برگزار می‌شود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که با پیروزی هفته گذشته برابر ذوب آهن و با توجه به شکست طلایی‌پوشان اصفهانی هم امتیاز با سپاهان با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار گرفته‌اند، در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند موقتا به صدر جدول برسند، بنابراین قرمزهای پایتخت با تمام قوا به میدان خواهند رفت هرچند که کار بسیار سختی مقابل سپاهان مدعی خواهند داشت.

در طرف شاگردان محرم نویدکیا پس از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل پیکان به هیچ وجه نمی‌خواهند که در این هفته هم امتیاز از دست بدهند و از صدر جدول فاصله بگیرند به همین دلیل طلایی‌پوشان اصفهانی برای گرفتن تمام امتیازات این دیدار پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

اما در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

حامد لک که این روزها سنگربان اول سرخ‌پوشان در درون دروازه است در این دیدار هم فیکس خواهد بود.

در خط دفاع مهدی شیری، علی شجاعی، سید جلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها را تشکیل می‌دهند. حسینی و نعمتی در خط دفاع می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی و در غیاب فرجی باشند. این در حالی است که شجاعی به دلیل عملکرد خوب خود در هفته‌های اخیر در ترکیب سرخ پوشان فیکس شده است.

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کما کامیابی نیا، وحید امیری و سیامک نعمتی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار اسدی و ترابی را در اختیار خواهد داشت و آنها می‌توانند در نیمه دوم وارد زمین شوند. البته در خصوص ترابی گفته می‌شود وی مصدومیت جزئی دارد اما می‌تواند وارد بازی شود. نکته قابل ذکر حضور کامیابی‌نیا در ترکیب و جلو آمدن نعمتی در ترکیب خواهد بود. کامیابی‌نیا در این بازی جایگزین محمد شریفی مصدوم خواهد شد.

عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس، آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی مهدی عبدی را وارد زمین کرده و از این بازیکن فرصت طلب در خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

کد خبر 646413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha