مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طرح سراسری بینایی سنجی کودکان در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

بينايي سنجي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، سید محمد نقیب اعلام کرد: طرح سراسری غربال‌گری پیشگیری از نابینایی و تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال در سراسر کشور، همزمان با همه پایگاه‌های غربال‌گری و سلامت در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی شهروندان به ویژه کودکان عنوان کرد و گفت: کودکان بخش مهمی از مخاطبان متروی تهران را تشکیل می‌دهند و شهر زیرزمینی به عنوان شهر دوستدار کودک در این طرح سراسری مشارکت می‌کند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: طرح غربال‌گری و بینایی سنجی از کودکان با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی استان تهران، با استفاده از دستگاه اپتیک پلاس، تابلوی E چارت و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، دروازه شمیران و تئاترشهر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه و به مدت سه هفته متوالی آماده ارایه خدمات مشاوره سلامت به مسافران شهر زیرزمینی است.

کد خبر 646297

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha