مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
۱ نفر

کسب درآمد از اینستاگرام به‌ عنوان یکی از راه ‌های پولساز اینترنتی شناخته می شود که ما این راه های پردرآمد را به شما همراهان محترم آموزش خواهیم داد.

کسب درآمد از اینستاگرام مارکتینگ.jpg

کسب درآمد از اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی در جهان محسوب می‌شود که در کشور ما نیز رواج پیداکرده است. درواقع، هر کاربری که در این پلتفرم اجتماعی عضو است می‌تواند با افزایش فالوور اینستاگرام و فعالیت حرفه‌ای در این بستر به کسب درآمد بپردازد. حضور میلیون‌ها نفر در این اپلیکیشن، زمینه کسب درآمد از آن را فراهم کرده است و افراد باهوش نیز از این موقعیت استفاده کرده و در حال فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام هستند.

برای فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام نیاز است با نکات تخصصی آن آشنا شوید که یکی از این نکات، الگوریتم اینستاگرام است. ما در اینجا ضمن آموزش راه‌های اینستاگرام مارکتینگ به بررسی چند موضوع تخصصی هم خواهیم پرداخت تا شما عزیزان، دید بهتر و وسیع‌تری نسبت به این پلتفرم جذاب داشته باشید و درنهایت، در کسب‌وکار خود به موفقیت‌های بزرگی دست‌یابید.

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

راه‌های متنوعی برای کسب درآمد از اینستاگرام به وجود آمده است که هرکدام از آن‌ها طرفداران مختص به خود را دارند. در زیر به معرفی روش‌های درآمدزایی از اینستاگرام پرداخته‌ایم:

·        همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

مدل همکاری در فروش این‌گونه است که یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام دایر کرده و در آن، شروع به فروش محصولات برندهای مختلف می‌کنید. به عبارتی فروشندگان دیگر، فروش محصولاتشان را از طریق فروشگاه اینترنتی شما انجام می‌دهند و در صورت به فروش رفتن محصول، مبلغی را به‌عنوان پورسانت در اختیار ناشر قرار خواهند داد. دایان افیلیت یکی از تیم‌های بزرگ همکاری در فروش ایران است که در این کار تبحر داشته و محصولات متنوعی را ارائه می‌کند.

·        فروش محصولات متنوع

فروش محصول یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از اینستاگرام است که توسط کاربران در سنین مختلف انجام می‌شود. درواقع، یکی از مزایای درآمدزایی در اینستاگرام این است که اهمیتی ندارد شما در چه رده سنی قرار دارید، فقط کافی است در کار خود ایده پرداز باشید و به‌صورت حرفه‌ای به فعالیت بپردازید.

·        فروش خدمات

فروش خدمات یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. درواقع، محبوبیت روزافزون اینستاگرام منجر به حضور اشخاصی مانند طراحان گرافیک، روانشناسان، بازاریاب‌ها و... به آن شده است. به‌این‌ترتیب، اشخاصی که ارائه‌دهنده خدمات مختلف هستند با ایجاد یک اکانت در اینستاگرام موفق شده‌اند تعداد مشتریان خود را به‌صورت چشمگیری افزایش دهند.

شما هم می‌توانید با یادگیری یک ‌رشته تخصصی به درآمدزایی در اینستاگرام بپردازید. البته تنها ساخت اکانت به‌منزله کسب درآمد نیست و بایستی اکانت خود را روزبه‌روز گسترش دهید و به‌صورت حرفه‌ای اداره کنید تا در معرض دید کاربران بی‌شماری قرار بگیرد.

·        فعالیت به‌عنوان اینفلوئنسر

اینفلوئنسر شدن یکی دیگر از شگردهای کسب درآمد از اینستاگرام است که این روزها، طرفداران زیادی پیداکرده است و بسیاری از کاربران، از طریق این روش موفق شده‌اند سطح مالی خود را بهبود بخشند. اینفلوئنسر به مفهوم تأثیرگذار است و کاربرانی که در اینستاگرام موفق شده‌اند فالوور زیادی به دست آورند و تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهند به این نام شناخته می‌شوند. اینفلوئنسرهای حرفه‌ای بعد از افزایش فالوور اینستاگرام خود با موجی از درخواست‌ها برای تبلیغ کار و برندهای مختلف مواجه می‌شوند که از راه تبلیغات روزانه می‌توانند به یک درآمد عالی دست یابند و زندگی خود را متحول سازند.

برگزاری مسابقات جذاب و اهدا جوایز باارزش نیز منجر به کسب رضایت آن‌ها خواهد شد و بهتر است در دستور کار شما قرار بگیرد تا هم به فالوورهای خود نزدیک شوید و هم تعداد آن‌ها را افزایش دهید. همچنین برقراری روابط دوستانه با سایر اینفلوئنسرهای محبوب نیز منجر به افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد و مسیر کاری‌تان را هموارتر خواهد کرد؛ بنابراین تعامل سازنده با اینفلوئنسرهای دیگر را فراموش نکنید.

اینستاگرام مارکتینگ

https://dayanaffiliate.com/blog/make-money-with-influencer-on-instagram/

·        فعالیت به‌عنوان بلاگر

با بلاگری نیز می‌توان به کسب درآمد از اینستاگرام پرداخت. بلاگر یکی از اصطلاحات رایج در دنیای مجازی است که بسیاری از کاربران، آن را با اینفلوئنسری اشتباه می‌گیرند. درواقع، یک بلاگر نیز مانند اینفلوئنسر با ساخت اکانت در اینستاگرام و فعالیت حرفه‌ای در صفحه خود به درآمدزایی در این پلتفرم می‌پردازد؛ اما ازنظر ماهیت کاری با اینفلوئنسر تفاوت دارد.

درواقع، بلاگرهای اینستاگرام در یک زمینه به‌خصوص همچون معرفی مکان‌های گردشگری، بازی‌های کامپیوتری، نقد و بررسی برندهای مختلف موبایل، آموزش یک مبحث تخصصی مانند آرایشگری و... به فعالیت می‌پردازند و تبلیغات آن‌ها هدفمند است؛ به این معنا که اگر تبلیغ یک لوازم‌ آرایشی را به یک بیوتی بلاگر حرفه‌ای بسپارند، قطعاً برندهای ضعیف را به دنبال کنندگان خود پیشنهاد نمی‌کند؛ زیرا کیفیت کارش تحت تأثیر آن محصول ضعیف قرارگرفته و مخاطبان خود را از دست می‌دهد. درحالی‌که، همین تبلیغ را بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام حاضر هستند انجام دهند. به همین خاطر تبلیغاتی که بلاگرهای اینستاگرام انجام می‌دهند، قابل‌اعتمادتر از اینفلوئنسرها است.

·        فروش محصولات آموزشی

فروش محصولات آموزشی از دیگر کارهایی است که به کسب درآمد از اینستاگرام ختم می‌شود که البته این روش، تا حدودی مشکل است؛ چراکه پکیج‌های آموزشی مختلفی در بستر اینترنت به‌صورت رایگان عرضه ‌شده‌اند که این موضوع، ارائه یک محصول با نسخه پولی را کمی سخت کرده است؛ اما فروش آن‌ها و کسب درآمد از این راه، امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه کارکرد الگوریتم اینستاگرام

بعد از آشنایی با روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام و مزایای آن، نوبت به یادگیری نحوه کارکرد الگوریتم اینستاگرام رسیده است. درواقع، برای اینکه بتوانید در هر یک از روش‌های بالا به موفقیت دست‌یابید، لازم است با الگوریتم اینستاگرام و نحوه کارکرد آن آشنا شوید. اگر با روش کار این الگوریتم آشنا شوید، احتمال شکست خوردن شما در کسب‌وکار اینترنتی‌تان کم‌تر خواهد بود و بهتر می‌توانید خود را با آن هماهنگ کنید.

درواقع، کارکرد الگوریتم اینستاگرام با توجه به داده‌هایی است که از رفتار کاربران به دست می‌آورد. برای مثال، اگر پستی که به اشتراک گذاشته‌اید، موفق شده باشد لایک و ذخیره زیادی به دست آورد، الگوریتم با این دید که کاربران دیگر هم به آن علاقه دارند، پست را در قسمت اکسپلور به نمایش می‌گذارد. بنابراین حتی کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کنند هم می‌توانند پست شما را ببینند که این اتفاق به افزایش فالوور شما ختم می‌شود.

توجه داشته باشید که شما به‌عنوان شخصی که در حال فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام است بایستی به قوانین این پلتفرم احترام بگذارید تا الگوریتم اینستاگرام هم به بیشتر دیده شدن شما کمک کند. به‌عنوان‌مثال، از خرید فالوور فیک اجتناب کنید و سعی کنید فالوور خود را به‌صورت طبیعی و با تولید محتواهای باکیفیت افزایش دهید. خرید لایک نیز توصیه نمی‌شود و ازآنجایی‌که، توسط کاربران قابل‌تشخیص است باعث عدم اعتماد آن‌ها به شما خواهد شد.

نتیجه‌گیری

«کسب درآمد از اینستاگرام» رؤیایی بود که اکنون محقق شده است. برای تحقق این رؤیا فقط کافی است با ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به‌صورت ارگانیک آشنا شوید و خود را با الگوریتم اینستاگرام هماهنگ کنید. قطعاً افرادی در راه درآمدزایی از اینستاگرام به موفقیت می‌رسند که زمان زیادی را برای تولید محتواهای خاص و سطح بالا صرف می‌کنند و اطلاعات خود را مدام به‌روز کرده و دست از تلاش برنمی‌دارند.

کاربران محترمی که مایل به کسب درآمد در اینستاگرام هستند می‌توانند با ورود به یکی از روش‌های اینفلوئنسری، بلاگری، فروش محصول، فروش خدمات و... فعالیت خود را آغاز کنند. توجه داشته باشید که داشتن تداوم در کار باعث دستیابی به نتایج درخشان شده و درآمد شما را به‌صورت چشمگیری افزایش می‌دهد؛ بنابراین بایستی طبق یک برنامه‌ریزی چندساله، کار خود را پیش ببرید و انتظار دستیابی به یک نتیجه درخشان در عرض چند ماه را نداشته باشید.

کد خبر 646205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha