مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ۲ قتل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دستگیری

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جلیل موقوفه ای» در تشریح جزییات دستگیری فردی که روز گذشته نامادری و صاحب کار سابق خود را به قتل رسانده بود بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته فرد قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس پیشگیری دستگیر شد.

وی افزود: قاتل فردی حدودا ۴۰ ساله است به منظور عملی کردن نقشه ی شوم خود مهر ماه سال جاری، از یکی از استان‌های شمالی کشور اقدام به تهیه سلاح کمری به همراه ۵۰ فشنگ جنگی می کند.

سرهنگ موقوفه‌ای بیان کرد: روز گذشته این فرد با توجه به مشکلات قبلی که با صاحبکار سابق خود داشت و اینکه بارها اقدام به تهدید او کرده بود با حضور در محل کار صاحبکار سابق خود در منطقه راه آهن با شلیک ۳ گلوله او را به قتل می رساند و با سرعت از آنجا متواری و با مراجعه به منزل پدری در منطقه حکیمیه در اقدامی جنون آمیز نامادری خود را که زنی حدودا ۶۰ ساله بود به قتل می‌رساند و سپس پا به فرار می گذارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: علی رغم اینکه هیچ سرنخ مشخصی از مخفیگاه این فرد جانی در دسترس نبود، همکاران ما توانستند با پیگیری‌های اطلاعاتی دقیق این فرد را در منطقه حکیمیه دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری به همراه ۴۰ عدد فشنگ جنگی کشف کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای عنوان کرد: این فرد که در یکی از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد شرکت راه آهن مشغول به کار بوده است، در اظهارات اولیه خود انگیزه خود در به قتل رساندن صاحبکار سابقش، را اخراج از کار و همچنین انگیزه خود از به قتل رساندن نامادری اش را دخالت‌ها و اذیت‌های او اعلام داشته است.

کد خبر 646015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha