پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقات ورزش همگانی برای نفی اعتیاد برگزاری می‌شود.

محمدهادی حسام- معاون سازمان تربیت بدنی و رئیس مرکز توسعه ورزش های همگانی و تفریحی ضمن اعلام این مطلب گفت: در این همایش، ورزشکاران رشته های مختلف به همراه قهرمانان و پیشکسوتان حضور خواهند داشت و به انجام حرکات ورزشی می پردازند.

وی افزود: مهمترین هدف برگزاری این همایش، این است که با پرکردن اوقات فراغت جوانان با ورزش، مهمترین قدم در راه مبارزه با مواد مخدر برداشته شود. تحقیقات نشان می دهد که جوانانی که از تحرک و نشاط کافی برخوردارند، به هیچ وجه به سمت استفاده از این مواد نمی روند.

حسام همچنین گفت: این برنامه های سراسری، زمینه ای برای برگزاری مسابقات، احداث اماکن ورزشی، فرهنگسازی و ایجاد فرهنگ روی آوری به ورزش همگانی است.

رئیس مرکز توسعه ورزش های همگانی و تفریحی گفت: امیدواریم با برپایی حرکاتی سمبلیک، بتوانیم به توسعه فرهنگ ورزش و ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کنیم و در درازمدت بتوانیم جامعه ای فعال و بانشاط داشته باشیم.

امروز، مسابقات دوچرخه سواری و دو همگانی، توسط فدراسیون های مربوطه در سطح تهران و کلیه شهرستان های مراکز استان ها با حضور نوجوانان و جوانان با شعار ارتقای سلامت و نفی اعتیاد برپا می شود.

کد خبر 646

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز