یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

رسانه‌ها از ابتلای فرزندان نخست وزیر و یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی به کرونا و به قرنطینه رفتن این دو مقام ارشد رژیم صهیونیستی خبر دادند.

نفتالي بنت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران گزارش دادند که به دنبال مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای دختر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخست وزیر رژیم اسرائیل به قرنطینه رفت.

به گزارش  وبگاه «تایمزاسرائیل» به  دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای دختر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی نشست کابینه را ترک کرد و به قرنطینه رفت. «یفتال شاشا بیتون» وزیر آموزش رژیم اسرائیل  نیز به دنبال ابتلای دخترش  به کرونا راهی قرنطینه شده است. گفته می‌شود که یکی از کارگران دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز به کرونا مبتلا شده است.

این در حالی است که یک وزیر صهیونیست به تازگی در نشست کابینه این رژیم  نسبت به ابتلای ده‌ها هزار نفر در فلسطین اشغالی به کرونا هشدار داد. «آیلت شاکد» از وزرای (رژیم) اسرائیل هشدار داد که در عرض چهار هفته، به ده‌ها هزار مورد ابتلای قطعی به کووید-۱۹ و تعطیلی هزاران کلاس در مدارس خواهیم رسید.

«اوریت فارکش هاکوهن» وزیر علوم رژیم اسرائیل نیز موافق است که اسرائیل در هفته‌های آینده موج آلودگی قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. وی پیشنهاد کرد با اجرای قوانین جدید، واکسیناسیون تشویق شود و مقرر شود افراد بالای پنج سال که واکسینه نشده‌اند باید از جیب خود هزینه‌های جاری آزمایش و واکسیناسیون را پرداخت کنند.

وزارت بهداشت رژیم اسرائیل هفته گذشته اعلام کرد که ۴۰ نفر تاکنون به کرونای امیکرون مبتلا شده‌اند. از روز جمعه تاکنون ۱۷۵ نفر در فلسطین اشغالی به کرونای امیکرون مبتلا شده‌اند.

وزارت بهداشت رژیم اسرائیل به دولت «نفتالی بنت»  توصیه کرده که ایتالیا، ایالات متحده، بلژیک، آلمان، مجارستان، مغرب، پرتغال، کانادا، سوئیس و ترکیه را جزو کشورهای قرمز طبقه‌بندی کند و بنابراین آنها را تحت ممنوعیت سفر قرار دهد. تعداد موارد شناسایی شده امیکرون به ۱۷۵ مورد افزایش یافت.

این توصیه در جلسه هفتگی کابینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار است روز دوشنبه در نشست کابینه  ویژه کرونا به رای گذاشته شود و سپس باید توسط کمیته قانون اساسی کنست تایید شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه بعد از حضور در پارلمان رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفت. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» خبر دادند، سخنگوی بنیامین نتانیاهو رهبر اپوزیسیون این رژیم از قرنطینه شدن او از بیم ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

طبق این گزارش‌ها، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز جمعه  در یک جلسه تمرینی ورزشی در کنست  شرکت کرده بود. گفته شده که ابتلای مربی این تمرین در پارلمان رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا تایید شد و به دنبال آن، نتانیاهو به دلیل مراوده با این فرد به قرنطینه رفته است.

بنا بر اعلام پارلمان رژیم صهیونیستی، چهار نفر از پرسنل پارلمان به ویروس کرونا مبتلا شدند که نوع کرونای یکی از آنها،اومیکرون بوده است.

کد خبر 645831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha