دادستان نظامی اصفهان در رابطه با وضعیت بازداشتی‌های تجمعات اخیر اصفهان گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت.

اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی اصفهان در بازدید از بازداشتگاه‌های ستاد انتظامی و پلیس آگاهی استان وضعیت متهمان تجمع‌های اخیر را پیگیری کرد.

حیدرعلی نصراصفهانی از نزدیک وضعیت رعایت حقوق شهروندی افراد بازداشتی را مورد بررسی قرار داد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

دادستان نظامی استان اصفهان در این ارتباط گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت.

وی افزود: افراد بازداشتی درخواست‌هایی برای تبدیل قرار تامین و آزادی داشتند که به مراجع ذی‌صلاح قضایی و دادسرای عمومی منعکس خواهیم کرد.

دیدار با تعدادی از مراجعان، پیگیری وضعیت فیزیکی بازداشتگاه‌ها و نظارت بر نحوه ترخیص و تعیین تکلیف اموال توقیفی از دیگر برنامه‌های بازدید دادستان نظامی اصفهان بود و در پایان دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

کد خبر 645566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    13 1
    چرا برای حمایت از تولید برای این د و غول خودروساز وابسته بودجه تصویب نمی‌شود؛ ازجیب مردم تامین کردن راحت تراست؛
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    6 3
    این مدل خودرو سازی هیچ منفعت ملی ندارد با اینکه این همه یارانه می‌گیرند و خودروها را چند برابر قیمت و بدون کیفیت لازم ب مردم میفروشند باز هم میگویند ضرر کردیم کسری داریم اصلا شده کلاف هزار تو فقط. برا ی عده معدود خیلی خوب شده چرا مراجع مربوطه پیگیر نیستند حده اقل کیفیت را ببرند بالا