رئیس جمهور تاکید کرد: رزمایش پیامبراعظم(ص) ۱۷ نشانه‌ای از اراده و توان جمهوری اسلامی در دفاع از منافع و امنیت ملت ایران است.

رئیسی - رئیس جمهور

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی(ع) خاطر نشان کرد: حضرت مسیح پیام آور استقامت در برابر ظالمان و سلطه گران بود و این درس بزرگی است که باید همه آنرا فرا بگیرند.

 رئیس شورای عالی امنیت ملی همچنین با تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری همزمان از امنیت ملت ایران و ملت‌های منطقه، رزمایش پیامبراعظم(ص) ۱۷ را نشانه‌ای آشکار از اراده و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع و امنیت ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: هرگونه تحرک خصمانه از سوی دشمنان با پاسخ فراگیر و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و معادلات راهبردی را بصورت معناداری تغییر خواهد داد.

کد خبر 645522

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • fost SE ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    برای نابود کردن یک کشور و تخلیه اموالش فقط کافیست فساد (رانت) در جامعه و در سطح مدیران افزایش یابد. برای گسترش فساد نیز سه عنصر لازمست: - از بین بردن رقابت پذیری در تولید کالا یا مدیریت منابع (خودرو، مسکن، خوراک، تفریحات، مذهب، نفت و گاز و ...) = عدم وجود کارخانه های تولیدی (نه محصولات وارداتی) تویوتا و فورد در کنار ایران خودرو = کاهش کیفیت کالا، افزایش قیمت کالا، افزایش فساد (رانت، احتکار، دلالی گری بین سیاسیون و بازاریون)، افزایش خروج سرمایه و دلار به سمت کشورهای رقیب و دشمن = خرید و فروش و انبارش ارز در داخل مرزهای کشور = کاهش قدرت ریال = نارضایتی توده نافاسد مردم مانند معلمان - افزایش حجم حکومت = بزرگ شدن حکومت با افزایش تعداد نماینده ها و ائمه جمعه و شورای شهر و محل و ده و بانک و صرافی و ... = افزایش نفرات صاحب رانت = شدت گرفتن تسلسل منحط رانت، احتکار، دلال گری. 3. پوشش رانتخوار. چه مافیای دارو و پزشکی باشد چه پوشش های مذهبی باشد.