رئیس جمهوری در پیامی با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) به رهبر کاتولیک‌های جهان، تاکید کرد: گرامیداشت ولادت حضرت عیسی(ع) فرصتی جهت یادآوری اسوه‌ نوع‌دوستی و بشارت‌دهنده‌ رستگاری مستضعفان است.

رئيسي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن میلاد عیسی‌بن مریم (ع) به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان و همه‌ی مسیحیان جهان، گرامی‌داشت این ولادت پربرکت را فرصتی جهت تکریم حضرت مریم (سلام‌الله علیها) و یادآوری خصایص اخلاقی اسوه‌ نوع‌دوستی و بشارت‌دهنده‌ رستگاری مستضعفان، حضرت مسیح(ع) در ایستادگی در برابر ظلم و جور سلطه‌گران و امیدبخشی به آینده‌ای درخشان برای بشریت دانست.

متن پیام آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عالی‌جناب پاپ فرانسیس

رهبر کاتولیک‌های جهان

با کمال مسرت، فرارسیدن سالروز میلاد مسعود پیامبر صلح و مهربانی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی را به جناب‌عالی و همه‌ مسیحیان جهان، صمیمانه تبریک می‌گویم.

میلاد عیسی روح‌الله، مظهر تجلی اراده و قدرت خداوند است و جایگاه معنوی مریم مقدس، نشان‌دهنده‌ی عظمت مقام زن در هستی‌شناسی ادیان الهی است؛ «و یاد کن آن‌گاه که فرشتگان گفتند: ای مریم، همانا خداوند تو را برگزید و پاکیزه گردانید و بر زنان جهانیان برتری بخشید.»

گرامی‌داشت این ولادت پربرکت، فرصتی است جهت تکریم حضرت مریم (سلام‌الله علیها)، و یادآوری خصایص اخلاقی اسوه‌ نوع‌دوستی و بشارت‌دهنده‌ رستگاری مستضعفان، حضرت مسیح(ع) در ایستادگی در برابر ظلم و جور سلطه‌گران و امیدبخشی به آینده‌ای درخشان برای بشریت.

از تلاش‌های جنابعالی برای نزدیک کردن دل‌ها و دیدگاه‌های پیروان ادیان ابراهیمی تشکر می‌کنم و از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و شادکامی و سرافرازی همه‌ی بندگان خدا و آحاد بشر را مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 645266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha