جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

پیام‌رسان تلگرام نیز پذیرش ارز دیجیتال را آغاز کرده است.

رمزارز

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از کوین‌تلگراف، «پاول دوروف»، یکی از موسسان و مدیرعامل تلگرام درباره پیشرفت‌های فناوری این پیام‌رسان گفته که از توسعه آن هیجان‌زده است. او در این باره گفت:‌ «افتخار می‌کنم که فناوری ما زنده و در حال تکامل است. زمانی که صحبت از مقیاس‌پذیری و سرعت به میان می‌آید، TON  (شبکه تلگرام آزاد) از هر چیز دیگری در حوزه بلاک‌چین سال‌ها جلوتر است.»

او همچنین اشاره کرد که این پروژه از TON به تون‌کوین (Toncoin) تغییر نام داده و مستقل از تلگرام است. این اظهارات در حالی مطرح شد که روبات دونیت (Donate)، یک سرویس پرداخت تأییدشده توسط تلگرام آماده می‌شود تا امکان ارسال کمک‌های مالی را در تلگرام از طریق ارز دیجیتال تون‌کوین فعال کند و از این طریق گردانندگان کانال‌ها می‌توانند درآمدزایی کنند.

TON یک بلاک‌چین است که توسط برادران نیکولای و پاول دوروف در سال ۲۰۱۷ ایجاد شد، اما این دو و تلگرام در سال ۲۰۲۰ پس از یک نبرد طولانی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از پروژه کنار رفتند. این کمیسیون به‌طور خاص در پرونده‌ای پیروز شد که در آن تلگرام را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده با ارائه ۱.۷ میلیارد دلار اولیه سکه در سال ۲۰۱۸ متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

با وجود اینکه تلگرام بیش از یک سال پیش به طور رسمی این پروژه را خاتمه داد، ایده TON هنوز کنار گذاشته نشده است، زیرا پروژه منبع باز اصلی باعث ایجاد تعدادی پروژه فرعی مستقل شده است.

کد خبر 645219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    تلگرام بهترینه فعلا