سرمربی استقلال از غیبت ۴ بازیکن تیمش در بازی برابر شهر خودرو خبر داد.

فرهاد مجیدی استقلال

فرهاد مجیدی پنجشنبه‌شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم و نباید گول جایگاه این تیم در جدول را بخوریم. برای هر دو تیم بازی مهمی است و به دنبال پیروزی هستیم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: دانشگر و مرادی سرماخورده اند و وریا و آزادی به علت مصدومیت در کنار ما نیستند.

مجیدی در واکنش به خبری که امروز (پنجشنبه) در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا منتشد،خاطرنشان کرد: نظر خاصی در خصوص خبر حذف از آسیا ندارم‌ و در خصوص این موضوع صحبت نمی‌کنم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد امین قاسمی‌نژاد در تیمش گفت: در خصوص امین قاسمی‌نژاد باید بگویم که بازیکن خوبی است و تلاشش را می‌کند، بنا به شرایط از هر بازیکن استفاده می‌کنم و لیست مازادی نداریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، در انتهای نیم‌فصل تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنی به تیم اضافه یا جدا می‌شود.

او همچنین درباره عملکرد آرش رضاوند گفت: در خصوص آرش رضاوند هم باید بگویم که هیچ توجهی به فضای مجازی نداریم. کادر و خودم بازیکنی که باید بازی کند را انتخاب می‌کنیم و اگر کیفیت لازم را داشته باشد بازی می‌کند.

دو تیم استقلال و شهرخودرو، فردا (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۵، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 645181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha