آمازون، متا پلتفرمز (فیسبوک)، توییتر و پینترست قصد ندارند، تیمی را به نمایشگاه الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس اعزام کنند، زیرا نگرانی‌ها در مورد سویه اومیکرون افزایش یافته است.

CES

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، CES، که به‌عنوان ویترین سالانه روندها و ابزارهای جدید در صنعت فناوری عمل می‌کند، در گذشته بیش از ۱۸۰ هزار شرکت و فرد را از سراسر جهان به وگاس کشانده است.

سخنگوی این شرکت در ایمیلی به رویترز گفت که آمازون و واحد خانه‌های هوشمند آن با نام رینگ اعلام کردند که به دلیل تغییر سریع وضعیت و عدم اطمینان در مورد سویه اومیکرون ویروس کرونا در رویداد ماه آینده در محل حضور نخواهند داشت.

اخبار بلومبرگ ابتدا گزارش داد که آمازون و رینگ تصمیم گرفته‌اند که حضوری در این نمایشگاه نداشته باشند.

تی – موبایل، شرکت مخابراتی بی‌سیم ایالات متحده و حامی کنفرانس همچنین گفت که اکثریت قریب به اتفاق نیروهایش به محل نمی‌روند و مدیر اجرایی آن سخنرانی اصلی را ارائه نخواهد کرد.

در عین حال سایر شرکت‌ها تجمعات حضوری بزرگی را برنامه‌ریزی نکرده‌اند.

این نمایشگاه از پنجم تا هشتم ژانویه ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. اقدامات احتیاطی بهداشتی شامل الزامات واکسیناسیون، ماسک زدن و در دسترس بودن تست‌های کووید-۱۹ در دستور کار قرار گرفته است.

توییتر برنامه‌ریزی کرده بود که تعدادی از کارمندانش در پنل‌ها شرکت کنند. با این حال، هم توییتر و هم فیسبوک گفته‌اند که اکنون در حال بررسی برنامه‌های آنلاین هستند.

اما بسیاری از شرکت‌ها همچنان بر حضور فیزیکی در این نمایشگاه اصرار دارند. شرکت جنرال موتورز اعلام کرد، قرار است وانت برقی سیلورادو خود را معرفی کند.

کد خبر 644888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha