برخورد دو قطار مترو در ایستگاه چیتگر تهران که باعث بسته شدن این خط و توقف حرکت قطارها شده بود با حضور مسئولان و نیروهای فنی و امدادی در حال رسیدگی است. قائم مقام شرکت مترو از بازگشایی زودهنگام این خط خبر داد.

حادثه مترو چيتگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا و ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: در پی حادثه تصادف ۲ قطار مترو در مسیر تهران - کرج، خط پنج، تکنسین های فنی مترو در تلاش برای بازگشایی خط تهران-کرج هستند.

سید جلال ملکی گفت: حدود ۱۰ نفر از افراد آسیب دیده دچار مصدومیت جزیی هستند که همه این مصدومان توسط اورژانس رسیدگی شدند و فقط یکی از مصدومان به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان منتقل شد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برخورد این ۲ قطار مترو منجر به شعله وری و اتش سوزی نشد و آتش نشانان پس از خارج کردن مسافران و انتقال آنان به محل امن به این عملیات پایان دادند.

وی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی کارشناسان است گفت: تکنسین های فنی شرکت مترو در تلاش هستند تا خط مترو تهران- کرج بازگشایی شود.

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو نیز اعلام کرد که زمان دقیق بازگشایی کامل مسیر این خط مشخص نیست اما نیروهای فنی این شرکت در حال جداسازی واگن‌ها هستند و تا ساعتی دیگر می‌توانیم زمان دقیق بازگشایی مسیر را اعلام کنیم.

کد خبر 644867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha