امروز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷،۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی درایستگاه چیتگر برخورد کرد؛ حمل و نقل مسافران در این خط متوقف شده است.

حادثه مترو چيتگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در اثر حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ مترو تهران، منطقه چیتگر، تعداد مصدومان به ۲۲ نفر رسید. مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: علت حادثه در اسرع وقت توسط کمیسیون سوانح بررسی می‌شود.

محسن محمدیان افزود: کمسیون سوانح در اسرع وقت تشکیل جلسه خواهد داد و اعضای آن کارشناسان فنی مترو، مدیران ارشد و معاونین شرکت بهره‌برداری مترو تهران است.

محمدیان در پاسخ به این پرسش که آیا طی روزهای قبل در مورد نقص فنی قطار یا خط در این مسیر گزارشی داده شده بود یا خیر،‌گفت: خیر، هیچ گزارشی مبنی بر نقص فنی طی روزهای قبل در این خط و قطارها نداشته‌ایم خط و قطار هر دو سالم بوده ولی متأسفانه این اتفاق رخ داده است.

این مدیر شرکت بهره برداری مترو گفت: برخورد دو قطار مترو از کنار بوده و اینکه گفته می‌شود به اصطلاح دو قطار شاخ به شاخ شده‌اند صحت ندارد و در حال حاضر کارشناسان فنی در محل حادثه حضور دارند تا نسبت به جابه‌جایی قطار و بازگشایی مسیر اقدام کنند.

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

کد خبر 644842
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha