محمد هاشمی رفسنجانی گفت: همان کسانی که وزیر و معاون بودند، الان هم همان‌ها در دولت حضور دارند و مفهومش همین است که این جریان اصولگرای تندرو در دولت هستند.

محمد هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نامه نیوز، محمد هاشمی رئیس سابق سازمان صدا و سیما و برادر اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: اگر بخواهیم ریشه‌ای نگاه کنیم بعد از پیروزی اصلاح‌طلبان در دوم خرداد و شکل‌گیری حزب مشارکت و مجلس ششم جهت‌گیری‌ها تند شد و کسانیکه در پست های کلیدی هم بودند با نشریه های آمریکایی مصاحبه می‌کردند و حرف های ساختارشکنانه می زدند.

وی ادامه داد: در دو سال اول پیروزی آقای خاتمی اصولگرایان شکستی را که خورده بودند باور نمی کردند و به قول موحدی کرمانی می‌گفتیم هنوز نفهمیدیم چه شده و نمی‌دانیم چه باید بکنیم اما نیروهایشان را سازماندهی کردند و ساختاری درست شد که جلوی رفتارهای اصلاح طلبان و مشارکتی ها را بگیرند و از آنجا مسائل شروع شد و همینطور ادامه پیدا کرد.

محمد هاشمی اضافه کرد: مجلس ششم هم دیدید که حتی نسبت به آقای هاشمی چه رفتار ساختارشکنانه از سر غرور انجام دادند و فکر می‌کردند همه کار می‌توانند انجام دهند. حتی آقای تاجزاده و میردامادی در انتخابات صحبت کردند و برخی از اصلاح‌طلبان گفتند اگر آقای هاشمی در انتخابات مجلس رای هم بیاورد ما اعتبارنامه او را رد میکنیم تا نماینده تهران نشود.

کد خبر 644815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha