محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان اعتقاد دارد خوب بودن فقط به گل زدن و پاس‌گل دادن نیست.

محمدرضا حسینی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی 

سپاهان بعد از انتخاب محرم نویدکیا به‌عنوان سرمربی جدیدش، فصل گذشته تا آستانه قهرمانی پیش رفت ولی درنهایت قافیه را به پرسپولیس باخت و نایب قهرمان شد. زردپوشان اصفهانی در این فصل هم مدعی جدی قهرمانی هستند و در پایان هفته دهم در صدر جدول قرار دارند، البته به لطف ۳‌امتیازی که توسط کمیته انضباطی گرفتند. محمدرضا حسینی وینگر سپاهان هم امیدوار است که آنها بعد از چند سال قهرمانی در لیگ را تجربه کنند. حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری ورزشی درخصوص آخرین وضعیت سپاهان بیشتر توضیح داده است.

*بازی با اورکی اسلامشهر برای سپاهان سخت شد. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

همیشه تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌تر مقابل لیگ برتری‌ها قرار می‌گیرند انگیزه زیادی دارند و نماینده اسلامشهر هم تیمی قابل احترام و باکیفیت بود. آنها بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا بازی کردند و این برای من جالب بود. ما در این بازی با حوصله و آرامش کار کردیم و درنهایت هم به گل رسیدیم ولی به سختی برنده شدیم. باید به کادر فنی و بازیکنان تیم اورکی اسلامشهر تبریک بگویم.

*فکر می‌کنی برای قهرمانی در جام حذفی چقدر شانس داشته باشید؟

ما با ۴‌برد می‌توانیم قهرمان شویم و سهمیه بگیریم، به همین دلیل حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کردیم و قهرمانی برایمان مهم است.  

*شرایط سپاهان را در لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کنی؟

وضعیت خوبی داریم و خوشبختانه در صدر جدول هستیم. هدف ما این است که روند خوبی را ادامه دهیم و درنهایت قهرمان لیگ برتر شویم. البته می‌دانیم برای رسیدن به این هدف نباید ساده امتیاز از دست بدهیم. ما در بعضی از بازی‌ها با اینکه نمایش خوبی داشتیم ولی امتیاز از دست دادیم. ما باید زیبا بازی کنیم و نتیجه هم بگیریم.

*قبول داری ۳‌امتیاز بازی با گل‌گهر با توجه به شکستی که در این بازی داشتید، یک اتفاق مهم و بزرگ برای تیم شما بود؟

من نمی‌توانم در مورد مسائل حقوقی این موضوع و حکم کمیته انضباطی صحبت کنم ولی این تصمیمی بود که گرفته شد و باید هم به قانون احترام گذاشت. قطعا این ۳‌امتیاز به تیم ما کمک کرد.

*به‌نظر تو شانس اول قهرمانی در لیگ امسال کدام تیم است؟

پیش‌بینی در این زمینه زود است و همیشه قهرمان لیگ در هفته آخر یا ماقبل آخر مشخص می‌شود. تیم ما امسال جدا از نتیجه، در ارائه یک فوتبال زیبا هم موفق بوده و کمتر تیمی را در لیگ برتر پیدا می‌کنید که مثل سپاهان فوتبال بازی کند. شما دیدید که آقای نویدکیا هم چند روز پیش گفتند که باخت را به مساوی ترجیح می‌دهند و این نشان می‌دهد که او به فوتبال هجومی علاقه دارد.

*بعد از بازی با پیکان با پرسپولیس روبه‌رو خواهید شد. این مسابقه می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تا حدود زیادی رقم بزند؟

بازی با پرسپولیس هم ۳‌امتیاز دارد ولی با توجه به اینکه هر دوتیم از قدرت‌های فوتبال ایران هستند، قطعا یک بازی معمولی نخواهد بود. البته اینطور نیست که این بازی سرنوشت قهرمانی را رقم بزند ولی امتیازش برای هر دوتیم مهم است. قبل از این بازی هم باید با پیکان روبه‌رو شویم که تیمی تاکتیکی و فوتبال بلد است و باید ۳‌امتیاز این بازی را بگیریم.

*از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

این موضوع از یک طرف از دریچه گل زدن و پاس گل دادن مورد بررسی قرار می‌گیرد که من فقط یک‌گل زدم و کم هم پاس گل دادم. مسئله دیگر در خدمت تیم بودن و اجرای دستورات کادر فنی است. به‌عنوان مثال در بازی با مس رفسنجان گل نزدم و پاس گل هم ندادم ولی از لحاظ آماری بهترین بازیکن زمین بودم. من در سن و سالی هستم که این را درک می‌کنم که خوب بودن فقط گل زدن یا پاس گل دادن نیست و در خدمت تیم بودن هم بسیار مهم و حیاتی است. البته در بازی‌های بعد هم بیشتر تلاش می‌کنم تا از لحاظ گل زدن یا پاس گل دادن عملکرد بهتری داشته باشم. در سپاهان البته عملکرد اکثر بازیکنان در یک رنج است و این نشان می‌دهد که کار تیمی در تیم ما در اولویت قرار دارد.

کد خبر 644618
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 1
    امسالم به امید خدا پرسپولیس قهرمانه 🙏🙏🙏
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 1
    خاهی دید....ک قهرمانه....جوجه رواخرپاییز میشمارن