سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود بودن راه ارتباطی بیش از ۱۱۰ روستای این استان به‌علت بارش برف خبر داد.

برف روبي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، الله‌کرم جانی پور با بیان اینکه به علت بارش سنگین برف راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد طی دیروز قطع شده بود، افزود: با تلاش‌ها و زحمات راهداران تاکنون راه ارتباطی ۹۰ روستای بازگشایی و برف روبی شده و تا دو سه روز آینده راه همه روستاهای بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد  ۲۲۰۰ روستا دارد، اظهارکرد: بارش برف همچنان در مناطقی از شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محور فرعی «شبلیز» به سمت «پوله زیلایی» (مناطقی که برق آنها قطع است) تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

جانی پور تصریح کرد: همچنین تا عصر امروز ماشین آلات راهداری برای بازگشایی راه منطقه «دلی گردو» به سمت «شولیز» (مناطقی که برق آنها قطع است) اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: با تلاش ۲۷ راهداری خانه و ۲۰۰ راهدار استان کهگیلویه و بویراحمد  کلیه راههای مواصلاتی اصلی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد البته در محورهای اصلی  یاسوج- اقلید  و  یاسوج - چرام  در محدوده «جخونه» شاهد بارش برف هستیم.

کد خبر 644522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha