دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

موسسه‌ی خیریه و مردم‌نهاد دارالاکرام که با حفظ کرامت و فارغ از مذهب، نژاد، ملیت و قومیت، برای حمایت از آموزش کودکان و نوجوانانی که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از ادامه تحصیل بازمی‌مانند و فاقد سرپرست موثرند، از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرده است، بیستمین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد.

دار اکرام

همشهری آنلاین- بهاره خسروی  : این موسسه‌ی غیردولتی با اتکا به فعالیت‌های داوطلبانه و با رعایت شفافیت کامل مالی در ۱۵ استان و ۹۵ شهر ایران بیش از ۷هزار دانش‌آموز را از سراسر ایران بورسیه تحصیلی نموده است و بزرگانی چون دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی،  مصطفی ملکیان و دکتر محمدعلی موحد از سفیران به مهربانی (سامانه آنلاین به مهربانی)  در این موسسه هستند. 
به همین مناسبت جشن بیستمین سالگرد تاسیس دارالاکرام دوشنبه ۲۹ آذرماه ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ به صورت لایو از طریق اینستاگرام دارالاکرام و آپارات به مهربانی برگزار خواهد شد.
دارالاکرام که حمایت از آموزش را فرصتی برای شناسایی عمیق‌تر آسیب‌های زندگی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان و تلاش در جهت رفع حداکثری این آسیب‌ها قرار داده است، این برنامه را با حضور فاطمه بوجاری، روانشناس بخش صدای مشاور موسسه به نمایندگی از تمام مددکاران و مشاوران، برگزار خواهد کرد.
 در مراسم بیستمین سالگرد تاسیس موسسه که با شعار «رویایی که ۲۰ ساله شد» برگزار می‌شود،  هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده‌ی حوزه کودک و نوجوان و خالق قصه‌های مجید، درباره «آموزش فرهنگ همیاری» سخنرانی خواهند کرد و از دانش‌آموزان موفق این موسسه در حوزه‌ی تحصیل و مهارت‌آموزی تقدیر خواهد شد. 

کد خبر 644321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha