مجموع نظرات: ۵
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

اصفهان شهری دیدنی است و به‌همین‌دلیل افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. ممکن است افرادی وجود داشته باشند که برای انجام ماموریت‌های کاری به این شهر می‌آیند. همین موضوع باعث شده تقاضا برای اجاره خانه روزانه در اصفهان افزایش یابد.

image-20211219110551-1.jpeg

 ما در این مطلب می‌خواهیم ۳ مورد از بهترین سوئیت‌های مبله اصفهان را به شما بگوییم، پس قبل از سفر به نصف جهان، این مطلب را تا پایان بخوانید.

منزل مبله

این سوئیت در موقعیت مکانی خوبی از شهر اصفهان واقع شده و مناسب افرادی است که دنبال اجاره خانه روزانه در اصفهان هستند. این ساختمان با مکان‌هایی مانند هایپر مارکت، نانوایی، رستوران و... فاصله کمی دارد. شما با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید. امنیت بالا مهمترین ویژگی این منزل است.

صاحب‌خانه در طبقه بالای ساختمان سکونت دارد و همین موضوع باعث چندین برابر شدن امنیت آن می‌شود. امکانات این سوئیت فوق‌العاده بوده و گردشگران می‌توانند در آن اقامت خوبی را تجربه کنند. ازجمله امکانات این منزل می‌توانیم به پارکینگ، میز نهارخوری، تلویزیون LCD و گیرنده دیجیتال، آشپزخانه، تخت خواب ۲ نفره، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

در آشپزخانه این سوئیت وسایل کامل وجود دارد تا مهمانان بتوانند در آن غذا بپزند. سرویس خواب این خانه سنتی است و حس خوبی را از اقامت در شهر تاریخی اصفهان به شما می‌دهد. دسترسی آسان برای رفتن به زاینده رود و دیگر جاهای دیدنی اصفهان، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که اقامت در این سوئیت به شما می‌دهد. متراژ سوئیت نام برده شده ۵۰ متر است و در آن حمام و سرویس بهداشتی مجزا ساخته شده.

امکانات دیگری هم مانند سیستم گرمایش و سرمایشی، اجاق گاز، یخچال، مبل، جاروبرقی و... در این ساختمان تعبیه شده است. مهمانانی که در این منزل اقامت داشته‌اند از رفتار میزبان بسیار راضی بوده‌اند و آن را یک ویژگی منحصربه‌فرد می‌دانند. این سوئیت در محدوده خیابان پروین اعتصامی واقع شده است.

بهترین سوئیت‌های اصفهان برای اجاره

اقامتگاه دوره پهلوی

یکی‌دیگر از زیباترین سوئیت‌های مبله اصفهان، این اقامتگاه است. این اتاق یکی از ۳ اتاق یک اقامت‌گاه بومگردی است که برای افرادی که قصد اجاره سوئیت در اصفهان را دارند، پیشنهادی ایده‌آل محسوب می‌شود.

این بخش از اقامت‌گاه ۲ اتاق تو در تو دارد که در آن‌ها امکانات مختلفی وجود دارد. ازجمله امکان‌های این سوئیت می‌توانیم به مبل، یخچال و سرویس بهداشتی اختصاصی اشاره کرد. در این اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.

این اقامتگاه حدود ۸۰ سال پیش ساخته شده و زمان ساخت آن به دوران حکومت پهلوی باز می‌گردد. حیاط این مجموعه گلکاری شده و معماری منحصربه‌فرد و تاریخی دارد که خوبی به گردشگران منتقل می‌کند. این خانه در موقعیت مکانی عالی واقع شده است و فاصله کمی با پل خواجو، سی‌وسه پل، میدان نقش جهان و چهل ستون دارد. گردشگران می‌توانند با کمی پیاده‌روی به مکان‌های گفته شده یا دیگر جاهای دیدنی اصفهان بروند.

این اقامتگاه امکانات کاملی دارد و اگر دنبال اجاره خانه مبله در اصفهان هستید، حتما آن را در لیست محل‌های اقامتی اضافه کنید. نانوایی، سوپر مارکت و... نزدیکی این اقامت‌گاه قرار دارد و فقط شما مسیری ۵۰ متری برای رسیدن به آن‌ها دارید. یکی از چیزهایی که این اقامتگاه پهلوی را زیباتر کرده، مطبخ آن است. این مطبخ در چای‌خانه سنتی مجموعه واقع شده و با رفتن به آن می‌توانید نان داغ همراه غذای موردعلاقه‌تان میل کنید.

امکانات دیگری مانند وسایل بهداشتی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، وسایل آشپزخانه، جارو برقی، سشوار، میز نهارخوری، اتو، مبل، کمد، کباب پز و... در اتاق‌های این اقامتگاه وجود دارد. این اقامتگاه زیبا در محدوده بلوار آتشگاه و نزدیکی منارجنبان، کوه آتشگاه و... واقع شده.

بهترین سوئیت‌های اصفهان برای اجاره

سوئیت آپارتمان دربست

اگر قصد اجاره سوئیت در اصفهان را دارید و می‌خواهید در سوئیتی دربست اقامت داشته باشید، ما این خانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سوئیت قابلیت نورگیری عالی آن است. این ساختمان طوری ساخته شده که میزان نور زیادی به آن تابیده می‌شود.

همچنین موقعیت مکانی عالی این ساختمان باعث شده که فاصله حدودا ۵۰۰ متری با میدان نقش جهان و ۷۰۰ متری با سی‌وسه پل داشته باشد، یعنی با کمی پیاده‌روی به زیباترین جاهای دیدنی اصفهان خواهید رسید.

سوپر مارکت و نانوایی هم در نزدیکی این ساختمان وجود دارد. فاصله این مغازه‌ها با سوئیت گفته شده کمتر از ۵۰ متر ثبت شده است. این سوئیت کمی پایین‌تر از کف حیاط ساخته شده و باید ۱۲ پله به پایین بروید. اگر هنگام سفر به اصفهان افراد سالخورده یا معلول همراهتان بود، این خانه را برای اقامت انتخاب نکنید.

امکاناتی مانند وسایل بهداشتی، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، وسایل کامل آشپزخانه، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی، اتو، مبل، میز نهارخوری، کمد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کباب پز و حمام در این سوئیت وجود دارد. این سوئیت مبله در محدوده خیابان هشت بهشت غربی واقع شده است.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی کافی به شما داده باشیم تا بتوانید اجاره خانه روزانه در اصفهان را انجام دهید. این سوئیت‌ها، بهترین و مقرون‌ به‌صرفه‌ترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در اصفهان انتخاب کنید. اگر تجربه اجاره سوئیت در اصفهان را داشته‌اید، نظرتان را درباره محل اقامتتان با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر 644244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    1 0
    ببخشید ساعتی هم، اجاره میدن؟
  • کوشا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    3 0
    خوب این مطلبی که نوشتید بدون شماره و آدرس مکان ها چه ارزشی دارد
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 0
    لطفا شماره تلفن برای تماس جهت رزرو سویت ها در اصفهان بنویسید .
  • دیبا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 2
    برای دریافت اطلاعات و مشخصات کامل آدرس کافیه روی کلمات قرمز کلیک کنید!
  • رضا داداش زاده GB ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    سلام سوئیت پنجاه متری پروین اعتصامی اجاره چند