مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: از آنجا که اکثر دانشجویان دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده و پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت می‌کنند، ابتلا به کرونا پس از بازگشایی‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیار پایین است.

خوابگاه‌ دانشجویی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا اشراقی درباره وضعیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی در ایام کرونا هم توضیح داد: با توجه به پیگیری موضوعات تغذیه و خوابگاه ها و... ما در خوابگاه هایی که با ظرفیت بالاتر زمان تعطیلی دانشگاه ها و غیر حضوری بودن این مراکز آموزشی قرار دارد، حضور دانشجوها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت و مدیریت شده است.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در خوابگاه هایی که پیش از این‌ها حدود ۱۰۰ نفر در آن خوابگاه حضور داشتند امروز قریب به ۴۰۰ نفر در آنجا حضور دارند و در مجموع فقط ۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی ادامه داد: اخیرا در دانشگاه علوم پزشکی یزد ۲ مورد ابتلا به کرونا در میان دانشجویان وجود داشت. سعی کرده ایم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از خوابگاه‌ها با شرط رعایت این پروتکل‌ها توانسته‌ایم خدمات مناسبی را به دانشجویان ارائه دهیم تا دانشجویان در ایام منتهی با امتحانات پایان ترم با دغدغه و نگرانی‌های کمتری برای این زمان آماده شوند.

کد خبر 644209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha