مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهروند با اعلام آغاز فروش ویژه شهروند با عنوان «شهر چله» از افزایش خدمات به شهروندان در سال پیش رو خبر داد.

شهروند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، داود قربانیان گفت: فروشگاه‌های شهروند به عنوان یکی از بازوان شهرداری تهران در خدمات‌دهی به شهروندان تهرانی در تلاش است با برنامه‌ریزی مدون ضمن تأمین نیاز و مایحتاج شهروندان، اهداف بلند مدت خود را مبنی بر توسعه و هوشمندسازی فروشگاه‌های شهروند اجرایی و عملیاتی کند.

قربانیان با بیان اینکه توسعه و تحول در دوره جدید، مهمترین شعار شرکت شهروند خواهد بود گفت: در این دوره علاوه بر توسعه‌ زیر ساخت‌ها، هدفمند کردن تخفیفات فروشگاهی، هوشمندسازی در حوزه توزیع، تهیه اقلام اساسی با قیمت‌های رقابتی و توسعه فروش اینترنتی را در دستور کار خواهیم داشت.

او با بیان اینکه فروشگاه‌های شهروند در دو سال گذشته به دلیل شیوع پاندمی کرونا نتوانسته بسیاری از برنامه‌ها و رویدادهای ملی را برگزار کنند، افزود: امسال با واکسیناسیون سراسری امیدواریم برنامه‌های ویژه‌ای در قالب جشنواره‌های تخفیفی و فروش فوق‌العاده برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به آغاز فروش ویژه «شهر چله» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تصریح کرد: در این فروش ویژه تلاش شده است کالاهای مورد نیاز شهروندان در طولانی‌ترین شب سال با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تا ۵۰ درصد تخفیف فراهم شود و امیدواریم در شادی شب یلدای شهروندان بیش از پیش در کنارشان باشیم.

قربانیان با بیان اینکه امروز فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کنار مدیریت شهری آماده خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان است، خاطرنشان کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌های مدون و تأمین زیر ساخت‌های لازم راستای تأمین اقلام مورد نیاز خانواده‌ها و مشتریان در تلاش هستیم بتوانیم تجربه یک خرید شاد، مفرح و به یاد ماندنی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

فروش ویژه فروشگاه‌های شهروند با عنوان «شهر چله» از ۲۵ آذر ماه آغازشده است و  و تا ۳ دی ماه ادامه خواهد داشت، در این فروش ویژه جوایز متعددی از جمله بیش از ۳ هزار جایزه نقدی و غیر نقدی از جمله ۱۳۵ دستگاه لوازم خانگی برقی به شرکت‌کندگان اهدا می‌کند.

کد خبر 644086

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha