نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: تخلفات حسن روحانی در مجلس بررسی شده و دستگاه عدلیه هم باید در آزمون رسیدگی قضایی به این پرونده سربلند بیرون بیاید؛ مردم نباید احساس کنند که شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود.

روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به تخلفات حسن روحانی در قوه قضائیه اظهار داشت: مسأله تخلفات حسن روحانی هیچ ربطی به شأن معمم بودن او ندارد؛ چرا که فقط او عمامه بر سر دارد، لذا رسیدگی به پرونده تخلفات وی در دادگاه ویژه روحانیت را نمی‌پذیرم و او در جایگاه ریاست جمهوری تخلفاتی کرده که بایستی به آن سریعا رسیدگی کرد.

وی افزود: معمم بودن حسن روحانی که رئیس جمهور سابق است، ربطی به تخلفات و سوء مدیریت‌هایی که در زمان ریاست جمهوری داشته ندارد؛ قوه قضائیه امروز در یک آزمون جدی قرار گرفته که اگر با آن سرسری برخورد کند و نگاه به آن نگاه به یک پرونده عادی باشد به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام ضربه زده است. این در حالی است که این پرونده نمونه مشابه در نظام ایرانی و اسلامی‌مان ندارد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده ایرانیان شاکی این پرونده هستند، تصریح کرد: ۸۵ میلیون ایرانی شاکی پرونده حسن روحانی هستند و اگر از هر ایرانی سؤال کنیم که از رئیس جمهور سابق شکایت دارید حتما پاسخ مثبت خواهد داد و حتی حامیان سرسخت دولت تدبیر هم از حسن روحانی شکایت دارند؛ همگان خواستار سؤال از رئیس جمهور سابق در یک محکمه عدلیه هستند.

نقدعلی گفت: با توجه به اینکه مجلس نقش خود را درباره رسیدگی به عملکرد حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری ایفا کرده است، قوه قضائیه هم باید در این آزمون سربلند بیرون بیاید؛ خدای ناکرده مردم نباید احساس کنند که موضوع شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود. لذا از مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم رسیدگی به تخلفات حسن روحانی را در یک بستر شفاف و در انظار عمومی مدیریت کنند.

کد خبر 644071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    26 9
    اینهمه دلایل و اسناد برای خیانت این فرد(روحانی) به 85میلیون ایرانی بعد خیلی راحت از کنار این مسئله گذشته از اون طرف این همه اختلاسها و غیره هیچ برخورد عملی نمیشه پس نباید انتظار بهتر شدن اوضاع فعلی رو داشت اگر یکی از کوچکترین خیانتهای روحانی و وزیران او رو یک آدم معمولی داشت اون آدم و جرمش رو آنقدر بزرگ میکردن که انگاری بزرگترین مفسدالارض را گیر انداختند نگذارید اعتماد مردم به نظام کم شود کسانی که تو این مملکت هستید که هنوز هم خودتان را مدیون خون شهدا میدونیدو برای این خاک با ز هم غیرتی دارید
  • ناشناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    17 17
    با سلام، اینجانب همراه با خانواده ام و تمامی فامیلم خواستار رسیدگی ب تخلفات حسن روحانی هستیم و تا آخر عمر ازش متنفریم.
  • حسن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    18 15
    درود بر نماینده خمینی شهر
  • رضا IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    20 16
    حسن روحانی ملت رو نسب به دین و مملکت و روحانیت بدبین کرد اگر محاکمه نشود باید به عدالت قوه قضائیه شک کرد
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    19 14
    اگر من را ایرانی حساب کنید شاید با روحانی مشکلی نداشته باشم پس لطفاً نظر شخصی خود را به حساب همه مردم نگذارید.
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      9 6
      منم مثل شما
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      11 8
      پس بدان چیزی بهت ماسیده شیطون بلا نکنه کلید دارش بودی وما نمدونستیم
    • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      2 8
      باشه ما نمیذاریم ولی شما هم نذار. خیلی از مردم از ایشون و غربگراها متنفرن
  • علی GB ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    8 15
    باید اعدام بشه
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    8 3
    سلام.به عدالت گم شده مولا علی (ع) سلام به همه شهیدان راه خدا. سلام به فاطمه زهرا سلام الله علیه. واقعا آدم دیگه نمی دونه به کی باید اعتماد کنه. من فکر میکنم یا شاید مطمئن هستم که این آقای به ظاهر محترم ۸ سال مردم و مملکت رو به عقب کشید. منفورترین رئیس جمهور قرن.چه خیانتهایی که به مردم نکرد.چه کارهایی که میتونست و نکرد. فقط به یکیش اشاره میکنم.:برای اتمام مسکن مهر میتوانست ادامه راه دولت احمدی نژاد رو بره ولی آخر کارش از مردم عذر خواهی کرد که نتونست کاری برای خانه دار شدن مردم بکنه. همشون رو واگزار میکنم به خدا.
  • بنده حقیر خدا RO ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    10 9
    اگر بپرونده حسن روحانی رسیدگی عادلانه نشودخیانت به راه امام وشهداوبشریت میشود.پیامی به مسئولین اگر می خواهین ایران اسلامی دمکرتیک بماند باید روحانی محاکمه علنی شود.آنوقت همه فرصت طلبها خودشان را جمع میکنند
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    16 9
    با تمام وجود به نمایندگی از تمام مردم شهرم تا ابد ازش متنفریم نابود بشه که نابودمان کرد.
  • ناشناس IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    16 6
    برای مردم همچنان سوال است که چرا حسن روحانی وباندش را که شامل چند وزیر میباشد به حال خود رهاکرده اید اگر درساب ۹۷ روحانی استیضاح وبرکنار میشد اینهمه بد بینی بین مردم وفاصله گرفتن انها ازنظام پیش نمی امد چون اقای روحانی یک معمم بود وازطرفی دست او همیشه درجیب مردم بود باعث شد مردم هم ازدین وهم از دولت ونظام فاصله بگیرند ومن هنوز متوجه نشدم چرا مجلس حسن روحانی را استیضاح نکرد وحتی تاحالا یک سوال هم برای تخلفاتش ازاو نشده است ایا واقعا دستی درکار است تا اورا تبرئه کنند؟
  • شعبان IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    10 10
    سلام.دردولت روحانی ماشهیدحاج قاسم ویارانش وشهیدمحسن فخری زاده وسایرین راازدست دادیم.اگردرست توجه شودنتیجه برجام فرجام شده!بله روحانی بایدتحت پیگردباشد
  • محمد ش ف IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    5 20
    روحانی اگر آدم بدباشه به نظر بعضی ها نه بنده خوب سوالم از مخالف ها این هست ... همان رویه قبل از قبیل ...تورم...گرانی ..بازار خراب اقتصادی و... ادامه داره ومتوقف نمی شه خوب حالا چی و چرا خوبا هم این روند رو متوقف نمی کنند ماه چهارم دولت هم تمام شد هر جا رو نگاه میکنیم باز هم نقص ها هست بر طرف نشده فقط آدماش عوض شدندانشاالله خوب ند وبتونند خدا هم کمکشون کنه
  • غلی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 6
    شماازکجامیدنید85میلیون شاکی هستند
  • محمد علوی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    6 25
    به عنوان یک ایرانی معتقدم روحانی باید اعدام شود واقعا روزی نبود که منتظر خبر بدی درباره گرانی‌ها نباشم روحانی اعدام باید گردد
  • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 8
    یک لحظه تصور کن که محاکمه بشه میلیارد ها پولی که به رسانه های حامیش داده چه غوغایی راه بندازن
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    6 3
    خدا لعنت کند روحانی را خون‌مان را توی شیشه کرد تورا خدا زودتر محاکمه اش کنید
  • ایرانی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    8 1
    فقط روحانی نیست به پرونده همه باید رسیدگی بشه
  • حاعری IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    8 2
    سلام وقت بخیر چرا در عدالت مسامحه می کنند وقتی روحانی وبرادرش ودور بریاش را حت خوردندوبردند کسی نیست از آنها سوال شود که این همه مال وثروت از کجا آوردید و چرامملکت را به فلاکت کشاندید وهنوز هم سایه مدیران ومسولین بی کفایت در سمت خود باقی مانده اند ونظارت در کارهای محول شده آنها ضعیف عمل می شود جواب خدا وخون شهدا وامام را چه خواهند داد انقلاب شد تا تبعیض ودزدی وفسادوفقر و..... جمع شود نه ادامه آن وضعیت زمان شاه ادامه داشته باشد.
  • DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    9 1
    تکبری که روحانی داشت خیلی تکبر کبری است او فکر کرده بود که علی آباد هم شهریست . محاکمه روحانی یک واجب است که باید روئیت شود.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 4
    چرا ازطرف 85 میلیون حرف میزنین