آتش‌سوزی‌ ساختمانی هشت طبقه در ژاپن ده‌ها کشته برجای گذاشت. برخی شاهدان از ورود مردی ناشناس و مشکوک به این ساختمان خبر دادند که احتمالا باعث ایجاد آتش‌سوزی شده است. او بیمار یک کلینیک روانشناسی واقع در این ساختمان است.

آتش سوزي اوزاكا ژاپن

به گزارش همشهری آنلاین، ژاپنی‌ها صبح مرگباری را آغاز کردند؛ دهها نفر در آتش‌سوزی ساختمانی در اوزاکای ژاپن کشته شدند و با این حال، آمار تلفات این حادثه همچنان در حال افزایش است.

این آتش سوزی صبح امروز در طبقات میانی یک ساختمان هشت طبقه در یک منطقه تجاری و تفریحی در شهر اوزاکا رخ داد. تا کنون ۲۸ نفر به شدت مجروح شده‌اند که وضعیت بیشتر آنها وخیم است.

یکی از مقامات آتش نشانی شهر اوزاکا با اشاره به این نکته افزود که ۲۷ نفر درگیر ایست قلبی - ریوی هستند؛ این اصطلاحی است که در ژاپن قبل از تایید رسمی مرگ به کار می‌رود. آتش ظرف ۳۰ دقیقه خاموش شد اما تحقیقات درباره علت آن آغاز شده زیرا برخی گزارش‌ها از ورود مردی مسن که کیسه‌ای در دست داشته است خبر می‌دهند.

تصاویر آتش سوزی مرگبار در ژاپن | پای یک روانی در میان است؟
آتش سوزی یک ساختمان هشت طبقه در اوزاکای ژاپن جان ده‌ها تن را گرفت

روزنامه یومیوری می‌گوید این مرد بیمار کلینیک روانشناسی بوده که در طبقه چهارم این ساختمان قرار دارد و احتمالا ماده‌ای قابل اشتعال وارد ساختمان کرده است. یکی از شاهدان گفت که شعله‌های نارنجی رنگ را در پنجره طبقه چهارم ساختمان دیده و یک زن دست‌هایش را برای کمک از پنجره طبقه ششم تکان می‌داده است.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که ده‌ها آتش‌نشان در داخل و خارج این ساختمان که در منطقه تجاری این شهر بندری واقع شده، پس از خاموش شدن آتش مشغول کار هستند. رسانه‌های محلی گفتند که آتش از طبقه‌ای که دارای یک کلینیک روانشناسی بوده آغاز شده است.

تصاویر آتش سوزی مرگبار در ژاپن | پای یک روانی در میان است؟
نیروهای آتش‌نشانی بعد از مهار آتش همچنان مشغول کار هستند

این آتش‌سوزی مرگبارترین آتش سوزی ژاپن از ژوئیه ۲۰۱۹ است، زمانی که یک استودیوی انیمیشن در کیوتو آتش گرفت و ۳۶ نفر کشته شدند.

کد خبر 643826
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    اگر فشار های زندگی به گونه ای باشد که فرد مریض و عصبی بشود ممکن است ادمیت انسان از حالت انسانی خارج و مشابه حیوانات وحشی بگردد.
  • فرزاد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    اگر امکان رفاه نسبی و تقسیم عادلانه ی مالی در کشور میسر نشود ممکن است ادمیت ها میل به خطر افرینی و شیطان صفتی روی اورده و برای بقیه هم مشکل ساز بشوند. حتی در کشور هائی که رفع عیب و trouble shooting نداشته باشند. که گواهینامه و خرید و فروش اسلحه نداشته باشند.