افزایش تعداد رئالی‌های مبتلا به کرونا در لالیگا حسابی خبرساز شده است.

گرت بیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مارکا، پس از مثبت شدن تست کرونای لوکا مودریچ و مارسلو در روز سه‌شنبه، صدرنشین لالیگا چهار مورد دیگر را در روز پنج‌شنبه گزارش داد. گرت بیل، در میان افرادی است که تست کرونای او مثبت شده است. باید دید آیا این وضعیت منجر به لغو بازی‌های این تیم خواهد شد یا خیر.

در رئال مادرید، صدرنشین لیگ اسپانیا، چهار بازیکن دیگر به دلیل شیوع گسترده کرونا، غایب هستند. باشگاه روز پنج‌شنبه اعلام کرد که تست مارکو آسنسیو، گرت بیل، آندری لونین و رودریگو مثبت شده است. این بدان معناست که تعداد بازیکنان حرفه ای که به کرونا مبتلا شدند به شش نفر افزایش یافته است. تست لوکا مودریچ و مارسلو یک روز قبل مثبت شده بود.

روزنامه موندو دپورتیوو نوشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بازی‌های رئال مادرید  مقابل  کادیز در مقابل تماشاگران خانگی خود و چهارشنبه هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو در آستانه لغو شدن است. تاکنون  هیچ اطلاعیه رسمی از سوی باشگاه و لیگ درباره این بازی‌ها وجود نداشته است و باید دید وضعیت در رئال مادرید چگونه پیش خواهد رفت.

با این حال، رئال می‌تواند نسبتاً به راحتی با ناکامی‌ها کنار بیاید. پس از ۱۷ بازی، رئال مادرید با ۴۲ امتیاز و هشت امتیاز بالاتر از تعقیب کننده خود سویا، که یک بازی کم‌تر در حساب خود دارند، در لیگ پیش‌تاز است. مدافع عنوان قهرمانی اتلتیکو مادرید در حال حاضر ۱۳ امتیاز عقب است و رقیب سرسخت بارسلونا ۱۸ امتیاز کم‌تر از رئال دارد.  

کد خبر 643801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha