در ادامه رسیدگی به پرونده خانه وحشت که در آن دختری به قتل رسیده و ۲دختر فراری که مدت‌ها در آنجا زندانی بودند، خانواده دختری که ۸‌ماه در کمد زندانی بود، پس از حضور در دادسرای جنایی تهران از سعید (شکارچی دختران فراری) و افرادی که با انتشار فیلم دخترشان، آبروی آنها را به بازی گرفته‌اند، شکایت کردند.

فراری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، پدر دختری که ۸ماه در کمد خانه وحشت زندانی بود به بازپرس جنایی تهران گفت: دخترم دچار معلولیت جسمی بود و کمی معلولیت ذهنی داشت، با این حال هرچه از ما می‌خواست برایش فراهم می‌کردیم و مشکلی در زندگی‌اش نداشت. آنطور که شنیدیم دخترم همه‌جا گفته که من او را نمی‌خواستم و شرایط خوبی نداشته اما اینطور نبود.
وی ادامه داد: چند سال قبل همسرم به‌دلیل بیماری سرطان فوت شد و من تصور می‌کنم دخترم بعد از مرگ مادرش خیلی آسیب دید. حدود یک‌سال قبل دخترم نزد من آمد و گفت می‌خواهد سرکار برود تا سرگرم شود. در یک خیاطی مشغول به‌کار شد و از ۸‌ماه قبل به طرز ناگهانی غیبش زد. پس از پرس‌وجو متوجه شدیم که در خیاطی با زنی افغان آشنا شده و قصد داشتند به ترکیه بروند. حتی دخترم پاسپورتش را هم گرفته بود و آنطور که زن افغان می‌گفت آخرین‌بار دخترم برای برداشت پول از حسابش از خیاطی خارج شده و دیگر برنگشته است. او همان روز به دام سعید (شکارچی دختران فراری) افتاده و با رفتن به خانه او، در آنجا زندانی شده بود. حال آنکه ما همه‌جا را به‌دنبال دخترمان رفتیم تا اینکه احتمال دادیم بی‌خبر از ما به ترکیه رفته است.
او گفت: چند روز قبل بود که تمام بستگان و آشنایانمان فیلم دخترمان را برایمان فرستادند و تازه فهمیدیم در تمام این مدت دخترمان در آن خانه و در کمد زندانی بوده و نمی‌دانید چه بر من گذشت. در یک‌سو وضعیت دخترم و از سوی دیگر فیلمی بود که دست‌به‌دست می‌چرخید و آبروی ما را به بازی گرفته بود. دیگران حرف‌های نامربوط به من می‌زدند و همه اینها باعث شده بود عذاب سختی را تحمل کنم. من از افرادی که بدون مجوز قضایی و قانونی تصویر، مشخصات و صدای دخترم را منتشر کرده و با آبروی من بازی کرده‌اند، شکایت دارم. اینکه بعد از ۸‌ماه متوجه شوی دخترت در تمام این مدت زندانی یک مرد بیمار بوده، به اندازه کافی عذاب‌آور است و من هنوز به‌صورت حضوری او را ملاقات نکرده‌ام اما عکس او را که دیدم دچار شوک بزرگی شدم. دخترم به‌شدت تکیده و لاغر شده و آنطور که شنیدم معتاد شده است. تمام این بلاها را سعید بر سر دخترم آورده، دختر من اهل سیگار هم نبود چه برسد به موادمخدر. من از سعید هم شکایت دارم و درخواستم اشد مجازات برای پسری است که با زندگی دختران کم‌سن‌وسال چنین بازی کرده است.
با شکایت این پدر، بازپرس جنایی تهران با توجه به اینکه هیچ‌یک از ضابطین بدون دستور قضایی حق انتشار تصویر یا صوت افراد پرونده را ندارند، دستور احضار متخلفان و منتشرکنندگان فیلم را صادر کرده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 643116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    9 5
    خوب اگه فیلم‌ها پخش نشده بود که دختر پیدا نمی شد؟؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 2
      همینو بگو
    • سهیل IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      11 3
      گلم باید خودتو جای پدر دختر بذاری بعد اظهار نظر کنی؟
    • کبری IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      8 2
      فکرش رو بکنید تصویر قاتل رو کامل پخش نکردند اون وقت قربانیها اون هم فیلم و تصویر شون! اون هم تازه دختر! اون هم تازه تو جامعه ما که در تجاوز هم حتی اگه 100 درصد ثابت بشه تقصیر متجاوز بوده باز این دختره که قربانی میشه!پلیس خودش بعد از پیدا شدن دخترها می تونست از خود دخترها مشخصات خانواده شون رو به دست بیاره!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    14 5
    حالا مثلا ترکیه رفته بود وضعش از الان بهتربود؟
  • Arash IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    17 4
    با سلام قدیمها وقتی فیلم سکوت بره ها را می دیدم فکر میکردم که اینطور مسائل و جنایات فقط مخصوص آمریکا میباشد اما ظاهرا آنقدر این اشرار وقیح شده اند که روی تبهکاران و جنایتکاران آمریکایی را سفید کرده اند لذا لطفا این شرور را به فوریت به دار مکافات آویخته و همزمان مامورین به رگبار مسلسل ببندند.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 6
    باید بیشتر مراقب بچه ات میبودی و همون موقع به پلیس اطلاع میدادی
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 1
    بیچاره
    • م IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      2 4
      این فیلمی ک بنده خداها گرفتن که بدنیست ک اینقدر این پدر ناراحت شده و شکایت کرده با دیدن این فیلم چند نفر دیگه اگاه میشن بیشتر حواسشون ب دختران شون و ناموسشونن
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      2 1
      اطلاع داده چرا قضاوت میکنی دوست داری یکی هم شما رو قضاوت کنه
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 1
    حالا دیده گند کارش دراومده داره دروغ سر هم میکنه ... خودش دخترشو بیرون کرده ، دختره دروغ نمیگه
  • یک شهروند ایرانی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 1
    اگه گرفتنش شیاد ومیگم لطفاً یه عده نرم برای رضایت گرفتن ازپدر دختر چون نمی‌دونم مد شده یه عده مثلاً هنرمند جمع میشن و رابرا میرن جهت گرفتن رضایت که شکارچی آزاد بشه نکنید آقا اینکارهارو کسی شمارو دعوت به بازی در فیلم یاسریال نمیکنه میخواید مردمی جلوه کنید نه آقا این خبرانیست !بزارید قانون با اشد مجازات هرچی که قانون بگه درسته مجازات بشه تادرس عبرت بشه برای کفتار صفتان شکارچی قرم ...اق تا دیگه غلطی نکنند بی ش...فها.
  • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 0
    خدا به بازماندگان حادثه دیدگان صبر دهد...فکر ش روان روداغون میکنه