تحقیقات در پرونده خانه وحشت با شناسایی خانواده ۲دختر نجات‌یافته وارد مرحله‌ای تازه شده است. آنها می‌گویند پس از ناپدیدشدن دخترشان ماجرا را به پلیس اطلاع داده و همه این مدت در جست‌وجوی دخترانشان بوده و حالا که پی به اسرار ناپدید شدن آنها برده‌اند، دچار شوک بزرگی شده‌اند.

خانه وحشت تهران

به گزارش همشهری آنلاین، دوشنبه گذشته و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که درآن دختری به قتل رسیده و ۲ دختر دیگر مدت  زیادی زندانی بودند، افکار عمومی جامعه با شوکی بزرگ روبه‌رو شد.
متهم اصلی این پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد.
پیدا شدن جسد نایلون پیچ یک دختر در این خانه و نجات ۲دختر دیگر که یکی از آنها از ۳سال قبل و دیگری از ۸ماه قبل در این خانه زندانی بودند، نشان می‌داد که پلیس با پرونده‌ای پیچیده و مرموز روبه‌روست و سعید احتمالا علاوه بر دختری که در خانه‌اش کشته شده بود، جنایات دیگری نیز مرتکب شده است.
به همین دلیل سعید و خواهرش با دستور قاضی وهابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند تا تمامی ابعاد پنهان این پرونده هولناک روشن شود.
کارآگاهان اما در تازه‌ترین تحقیقات موفق شدند والدین ۲ دختری را که از خانه وحشت نجات یافته‌اند، شناسایی کنند. دختری که ۳سال قبل پا در خانه وحشت گذاشت در حوالی تهرانپارس زندگی می‌کرد.  والدین او می‌گویند که ۳سال قبل به پلیس مراجعه و اعلام کرده بودند، دخترشان به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

دختری که ۸‌ماه در کمد زندانی شده و شرایط سختی داشت نیز ساکن منطقه بهارستان اسلامشهر بود. خانواده وی نیز مدعی‌اند ۸‌ماه قبل گزارش ناپدید شدن او را به پلیس بهارستان اسلامشهر اعلام کرده بودند. خانواده این دو دختر فراری وقتی متوجه شدند که دخترانشان در همه این مدت در اسارتگاه سعید بودند، دچار شوک شده‌اند و قرار است به‌زودی با دخترانشان ملاقات کنند.

در جست‌وجوی قربانیان
ماموران پلیس در بازرسی از خانه وحشت مدارکی به‌دست آورده‌اند که نشان می‌دهد زنان و دختران دیگری نیز در آنجا زندانی بوده‌اند. ازجمله کارت ملی متعلق به یک زن که مشخص شده صاحب آن زنده است و حالا به دادسرای جنایی تهران احضار شده است.
از سوی دیگر ۲ دختر نجات یافته در تحقیقات گفته‌اند در مدتی که در خانه سعید زندانی بودند، شاهد ورود تعدادی زن و دختر دیگر به آنجا بوده‌اند که برخی از آنها موفق به فرار شدند. یکی از آنها زنی بود که همسرش او را نجات داد. وی اهل شهرستان شاهرود بود که به همراه فرزند خردسالش به تهران آمده و از آنجا که مدارک هویتی همراهش نبود پس از آشنایی با سعید پا به خانه وحشت گذاشته بود.

آنطور که مشخص شده زن جوان قبل از ورود به خانه سعید تلفنی با همسرش تماس گرفته و به او اطلاع داده بود که قرار است به خانه مردی جوان که ظاهرا پلیس است، برود. همین موجب شده بود که شوهرش چند روز بعد به خانه سعید برود و همسرش را نجات بدهد، اما نکته عجیب ماجرا این است که به چه دلیل این زوج اسرار خانه وحشت را فاش نکردند. به همین دلیل بازپرس جنایی دستور احضار این زن به دادسرا و انجام تحقیقات از او را صادر کرده تا ابعاد پنهان این ماجرای عجیب آشکار شود.

مقتول لهجه داشت
در خانه وحشت جسد دختری کشف شده که حدود ۴‌ماه از مرگش می‌گذشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وی توسط سعید به قتل رسیده است. متهم اما این اتهام را انکار می‌کند. او می‌گوید که مقتول توسط دختران دیگر کشته شده است.

یکی از معماهای پرونده، هویت مقتول و نحوه قتل اوست. به‌دلیل فساد نعشی و گذشت زمان زیادی از جنایت، هنوز علت اصلی مرگ مشخص نیست، اما دختران نجات یافته می‌گویند که مقتول لهجه مشهدی داشته و آنطور که صحبت‌های او را از پشت در یا داخل کمد شنیده‌اند، متوجه شدند که او از خانه‌اش در مشهد فرار کرده و به تهران آمده بود. با این اطلاعات، قاضی پرونده دستور داده تا پرونده دختران و زنان گمشده در خراسان رضوی بررسی تا شاید از این طریق هویت مقتول شناسایی شود.

تحقیقات از سعید همچنان ادامه دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که او در پرونده قبلی‌اش در سال ۹۳که در آن باعث مرگ یک دختر فراری شده و دادگاه این قتل را شبه‌عمد تشخیص داده بود، به پرداخت ۲۲۰میلیون دیه محکوم شده بود و ماهانه ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان بابت آن می‌پرداخته است. اما به‌گفته خودش با مشکلات مالی روبه‌رو شده و توانایی پرداخت مابقی دیه را نداشته است. تحقیقات گسترده در این پرونده از سوی بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس همچنان ادامه دارد.

کد خبر 642384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    11 0
    اینها خانواده نیستند جنایتکار هستن باید محاکمه وزندانی شوند
  • ناشناس US ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    9 0
    اینها باید بلافاصله اعدام گردند
  • یک بنده خدا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    13 0
    من یک چیزی رو نمیتونم درک کنم ! این مجرم یکبار در سال 93 متهم به قتل شبه عمد یک دختر فراری شده . بعد از اون به چه دلیلی آزادانه برای خودش گشته و به کارش ادامه داده . دستگاه قضایی هیچ فکری و سازوکاری برای تحت نظر داشتن کسایی که جرم های خشونت بار و احتمال ارتکاب دوباره همون جنایت رو دارن ، نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟ بانک اگه بد حسابی کنی دیگه وام نمیده ، چک برگشتی داشته باشی دسته چک نمیده .....
  • :( IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    20 0
    یه داداش بزرگتر هم داشت و قیافه وحشتناکی داشت همیشه خونه شون جیغ و داد بود فکر میکردم زیر سر اونه... آسایش را از ما سلب میکردند عاقبت داداش بزرگه را بیرون کردن نفسی کشیدیم اما باز صدای جیغ و دعوای دختر میامد که همیشه میگفتم خدایا اون خواهره و داداشه چرا اینجوری ان دعوا که میشد من فکر میکردم سعید با خواهرش دعوا میکند و گاه فکر میکردم به پلیس زنگ بزنم اما همسایه های دیگر زنگ میزدند پلیس هم میامد چیزی نمیشد از آن روز فاش شدن دچار شک روحی شدم که چرا کمکی به اون دخترا نکردم چرا اون دخترا کمکی نخواستن چرا نامه ای از پنجره به حیاط پرت نکردن چرا موقع دریافت هزینه قبوض و زدن در کمکی نمیخواستن شوک روحی آنها آرامش و خواب از چشمانم ربوده است ساختمان واقعا دخمه شیطان است و امیدوارم هیچ دختری بدین سرنوشت شوم گرفتار نشود
  • عبدال IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    10 1
    از قاضی این پرونده میخام سعید رو تیکه تیکه کند این جنایت کار رو زنده نزارید
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      1 0
      حالاکه پلیس اومده و چیزی شده یعنی قاتل رو گرفتن همسایه بی مسئولیت اگه یه ذره به فکر دیگران هم باشیم بد نیست
  • مهرداد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    5 0
    سعید باید اعدام شود