رئال مادرید قرعه‌کشی دوباره لیگ قهرمانان اروپا را رسوایی عنوان کرد و از اشتباه یوفا شدیداً خشمگین است.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در نیون سوئیس برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند اما دقایقی بعد مشخص شد که اشتباهی در قرعه‌کشی صورت گرفته و باید دوباره برگزارشود.
در جریان بیرون آوردن قرعه ویارئال به عنوان تیم دوم، قرعه منچستریونایتد به ناگاه درآمد که اشتباه بزرگی از سوی یوفا بود زیرا این ۲ تیم در مرحله گروهی با هم در یک گروه بودند و طبق قانون این ۲ تیم نباید با هم روبرو شوند.
این اتفاق سبب ابطال قرعه‌کشی شد و یوفا دقایقی بعد آن را دوباره برگزار کرد.
در این مرحله سالزبورگ با بایرن مونیخ، منچسترسیتی با اسپورتینگ، بنفیکا با آژاکس، چلسی با لیل، اتلتیکومادرید با منچستریونایتد، ویارئال با یوونتوس، اینترمیلان با لیورپول و پی‌اس‌جی با رئال مادرید روبرو شدند.
باشگاه رئال مادرید که در قرعه‌کشی اولی با قرعه بنفیکا خورده بود، پس از برخورد با پاری سن ژرمن فرانسه شدیداً به برگزاری دوبارۀ قرعه‌کشی انتقاد کرد و این موضوع را رسوایی بزرگ عنوان کرد.
براساس گزارش گُل، لوس بلانکوس بر این باور است که تقابل آن‌ها با بنفیکا منصفانه بود و دلیلی نداشت تا قرعه آن‌ها نیز تکرار شود و با تیم قدرتمندی‌تر برخورد کنند.
رئال مادرید پرونده خود را به یوفا ارائه کرده است. با این حال گفته می شود که برگزارکنندگان درخواست غول اسپانیایی مبنی بر عدم حضور آن‌ها در قرعه کشی دوم را رد کرده‌اند.
گفته می‌شود باشگاه منچسترسیتی که در مقابل ویارئال قرار گرفته بود نیز از این تصمیم خشمگین است.

کد خبر 643094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha