همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: 10 هزار نفری که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شدند، حتماً استخدام می‌شوند.

علیرضا علی‌احمدی در گفت‌وگو با فارس در خصوص نگرانی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای استخدام در این وزارتخانه گفت: زمانی تصمیم گرفتیم این همکاران جدید را به مجموعه رسمی آموزش و پرورش ملحق کنیم که سال تحصیلی جدید در حال آغاز شدن بود و سامان دهی نیروهای انسانی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل نتوانستیم از قبل شرایط را مهیا کنیم تا این همکاران برای سال تحصیلی جاری رسماً وارد سیستم آموزش و پرورش شوند. وزیر آموزش و پرورش گفت: نیمی از این پذیرفته‌شدگان در حال حاضر به صورت حق‌التدریس در آموزش و پرورش کار می‌کنند که پرونده آن‌ها یکی، یکی تشکیل شده و احکام استخدامی صادر می‌شود.

وی افزود: نیمی از پذیرفته‌شدگان نیز مربی پرورشی هستند که به تدریج پرونده آن‌ها در استان‌های مختلف تشکیل می‌شود و در حال نهایی کردن مراحل کارگزینی آن‌ها هستیم تا احکام استخدامی آن‌ها صادر شود.

علی‌احمدی تأکید کرد: علی‌رغم محدویت‌های مالی که وجود دارد و همچنان مواجه هستیم، تدابیری اندیشیدیم و پیگیری‌هایی را انجام دادیم که امیدواریم به نتیجه برسد.

کد خبر 64306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز