مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

جنیفر آنیستون درباره شایعات زیادی که درباره‌ جدایی‌اش از بردپیت مطرح است می‌گوید: شما هیچ چیزی درباره من نمی‌دانید.

جنیفر آنیستون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از house beautifull، جنیفر آنیستون درباره شایعات زیادی که درباره‌اش مطرح است می‌گوید: شما هیچ چیزی درباره من نمی‌دانید. جنیفر آنیستون، ستاره هالیوود به طرفدارانش پیشنهاد یک نگاه سریع به زندگی شخصی‌اش می‌دهد و در حال پاسخگویی به شایعات بدی است که توسط روزنامه‌ها در طی دهه‌ها فعالیتش به وجود آمده‌اند.

بازیگر سریال friends مسبب طلاقش از برد پیت در سال ۲۰۰۵ شناخته می‌شد و دلیلش این بود که نمی‌خواسته فرزندی داشته باشد و حالا می‌گوید حقیقت این نیست: «من قبلا همه این‌ها را خیلی به خودم می‌گرفتم... شایعات درباره بارداری و همه این‌ها... می‌گفتند او شغلش را به داشتن بچه ترجیح داد...» جنیفر آنیستون ۵۲ ساله به یاد می‌آورد: «هیچ چیزی از من نمی‌دانستند. اصلا از نظر پزشکی می‌توانم بچه‌دار شوم؟ آنها هیچ چیز نمی‌دانند و این واقعا آزاردهنده و زننده است.»

نظرات او اکنون منعکس‌کننده مصاحبه‌ای است که با مجله Vanity Fair در سال ۲۰۰۶ انجام داد و گفته بود: «طلاق یک مرد هیچ‌وقت ترجیح دادن کارش به بچه‌دار شدن برداشت نمی‌شود. این واقعا من را عصبانی می‌کند.» آنیستون در همان زمان گفته بود: «من هیچ‌وقت در زندگی‌ام نگفته‌ام نمی‌خواهم بچه داشته باشم.»

تأثیر و نفوذ روزنامه‌ها کاهش پیدا کرده، اما شایعات همچنان ادامه دارند: «قبلا روزنامه‌ها و رسانه‌ها این کار را با زندگی شخصی مردم می‌کردند و حالا مردم دارند این کار را می‌کنند. نمی‌دانم چرا چنین خط بی‌رحمانه‌ای در اجتماع وجود دارد.»

این بازیگر به طلاق خود از پیت و روزهای بعد از آن اشاره کرد و گفت: «تا جایی که می‌توانید ناپدید می‌شوید، لذت می‌برید، نقش‌های عجیب و غریب را بر عهده می‌گیرید، به یاد می‌آورید که گروهی از دوستان خوب دارید و بهترین کاری را که می‌توانید انجام می‌دهید.»

کد خبر 642961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha