یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعا و یقینا رای ساخت دو طبقه اضافه برای پاساژ «علاالدین» بازگردانده خواهد شد، افزود: قطعا ساخت دو طبقه اضافه برای این پاساژ عملیاتی نخواهد شد.

پاساژ علاء الدين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران در پایان سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پاساژ علی‌الدین و اجازه ساخت دو طبقه بر روی این پاساژ که در کمیسیون ماده ۳۸ به تصویب رسیده است، گفت: کمیسیون ماده ۳۸ بحث معاملات شهرداری و اختلافات معاملات را پیگیری می‌کند. در این کمیسیون بحث شهرسازی مطرح نیست. بنابراین اینکه اجازه ساخت طبقه اضافه داده شود بحث شهرسازی است در حالی که در این کمیسیون پیمانکاران حضور پیدا می‌کنند و اختلافات مورد بررسی و حل و فصل قرار می‌گیرد. لذا چنین پرونده‌ای نباید به آنجا می‌رفت و موضوع را دنبال خواهیم کرد.

چمران تاکید کرد: متاسفانه به جای یک طبقه قبلی که در گذشته حذف شده اجازه ساخت دو طبقه به این پاساژ داده شده است. بر همین اساس روز گذشته نامه‌ای به کمیسیون ماده ۳۸ ارسال کردم که در آن تاکید شد در این کمیسیون تنها بحث معاملات و اختلافات شهرداری پیگیری می‌شود و باید در حیطه قانون و وظایف خود عمل کنند.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت:پرونده این پاساژ در دوره گذشته نباید به این کمیسیون می‌رفته که به اشتباه یا هر دلیل دیگری رفته و چنین رایی داده شده است. قطعا و یقینا باید این رای برگردد و چنین چیزی عملیاتی نخواهد شد.

کد خبر 642820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha