مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تهران از توافق با معارضان املاک واقع در دره مهران در محدوده منطقه 4 شهرداری تهران خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تهران، رسول توکلی در این باره، گفت: در محدوده دره مهران حدود 116 خانوار با شرایط بسیار سخت و نابسامان استقرار داشتند که علاوه بر ایجاد سیمای شهری نازیبا در حاشیه اتوبان شهید صیاد شیرازی، معضلات فراوان اجتماعی و فرهنگی را به محدوده منطقه 4 شهرداری تحمیل می‌‌کردند.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تهران، ادامه داد: بسیاری از اهالی آبرومند و شریف این محدوده به‌دلیل مسائل و مشکلات مطروحه، به محض اطلاع از تصمیم شهرداری مبنی بر آزادسازی املاک و پرداخت حقوق ساکنان با رغبت و رضایت از این تصمیم استقبال کردند.

وی  افزود: اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تهران با هماهنگی شهرداری منطقه 4 کار توافق با معارضان اراضی موسوم به دره مهران را آغازکرده  و تاکنون قریب به  95درصد اهالی با اداره کل املاک توافق کرده‌اند و معارضان در حال تحویل این اراضی هستند و کار تخریب نیز با سرعت دنبال می‌شود.

شایان ذکر است دره مهران از جمله مناطقی است که از سوی شهرداری تهران پس از رفع معارضان تبدیل به مجموعه‌ای خدماتی خواهد شد.

کد خبر 64268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز