مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: مصوبه منتقل کردن نمایشگاه‌های تهران به شهر آفتاب تا امروز معطل مانده و اجرایی نشده و همین امر خسارت‌های مادی و معنوی زیادی به شهروندان، شهرداری و دولت وارد کرده است.

شهر آفتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، محمدرئوف قادری مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب با اشاره به مخالفت و جلوگیری پلیس راهور از برگزاری یک نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی بیان کرد: انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به «شهرآفتاب» یک مطالبه عمومی و یکی از مباحث نظام مدیریت شهری جدید تهران است. بر این اساس، پلیس راهور و شورای اسلامی شهر تهران به صورت جدی به این موضوع ورود کرده و به شدت با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب داخل شهر تهران مخالفند.

به گفته وی، در گذشته و حسب مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ‌و نهادهای مرتبط حوزه حمل و نقل و ترافیک، استانداری، وزارت کشور و شورای عالی معماری و شهرسازی، برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا، نمایشگاه‌های پرمخاطب باید به خارج از شهر تهران منتقل می‌شدند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: بر اساس این مصوبات، شهرداری تهران اقدام به ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در خارج از شهر تهران کرد که متناسب با مهندسی روز و ساختار مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در تراز جهانی است.

قادری با بیان اینکه تا امروز این مصوبات معطل مانده و اجرایی نشده است، این تعلل را سبب افزایش ترافیک و آلودگی هوا و وارد کردن خسارت‌های مادی و معنوی زیاد به شهروندان، شهرداری و دولت عنوان کرد.

او همچنین از برنامه‌ریزی برای فراهم شدن زمینه انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب خبر داد و گفت: اراده جدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در این دوره وجود دارد که با مذاکره با سایر نهادها، علاوه بر انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب، زمینه‌ سرمایه‌گذاری در این مجموعه نمایشگاهی هم فراهم شود.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب درباره جذب سرمایه‌ بیان کرد: متاسفانه تا زمانی که به طور  قطعی نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل نشود، سرمایه‌گذاران هم از سرمایه‌گذاری مطمئن نخواهد بود. البته مذاکراتی انجام شده که اگر به نتیجه مطلوب برسد، اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

کد خبر 642468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha