دبیر اجرایی رویداد ملی نوآوری اجتماعی اعلام کرد که این رویداد ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۰ با حمایت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

نوپیا

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حیدری در حاشیه رونمایی از نشان و پوستر رویداد ملی نوپیا، با دعوت از فعالان نوآوری‌های اجتماعی برای شرکت در این رویداد گفت: پیش از رویداد اصلی هفته پیش نشست با عنوان دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی در حوزه‌های مختلف برگزار و در آن شرکت کنندگان با یکدیگر به بحث و تبادل نظر درباره چگونگی هم‌افزایی در انجام فعالیت‌ها و یافتن راهی برایحل مسایل خواهند پرداخت. تاکنون یک دورهمی با حضور فعالان این بخش برگزار شده است و دومین دورهمی با موضوع نوآوری اجتماعی و نقش اندیشکده‌ها در حل مسائل کشور بزودی برگزار خواهد شد.وی با دعوت از فعالان و علاقه‌مندان دارای ایده برای حضور و ثبت نام در رویداد ملی نوپیا تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دورهمی‌ها تا زمان برگزاری رویداد به شکل تدریجی برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتیhttp://www.noupia.irیا صفحه مجازی رویداد به نشانی@noupia.eventنسبت به ثبت‌نام و شرکت در دورهمی‌ها و رویداد ملی اقدام کنند.

وی درباره نام این رویداد گفت: نوپیا، واژه ترکیبی است که از دو واژه نو و پیا که به معنای ارج، مکنت و منزلت است خلق شده و اشاره به آینده‌ای روشن برای ایران عزیز دارد. نوپیا، مخففی از «نوآوری و پیشرفت ایران» نیز هست که به خواست عمومی ایرانیان برای خلق نحوی دیگر از زیستن، مبتنی بر بوم و فرهنگ و تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی ما در جهان جدید اشاره دارد.

کد خبر 642081

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha