اگرچه دویدن یک ورزش ساده به نظر می‌رسد، اما اگر می‌خواهید تناسب اندام خود را حفظ کنید یا آن را به سطح جدیدی برسانید، اپلیکیشن‌هایی برای دویدن هستند که می‌توانند به همه چیز از سرعت و انگیزه گرفته تا مربیگری و پیشگیری از آسیب به شما کمک کنند.

اپلیکیشن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیزینس اینسایدر، دویدن یک ورزش نسبتاً ساده است، اما اپلیکیشن‌هایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا انگیزه بیشتری برای این کار داشته باشید. این برنامه‌ها قابلیت‌های زیادی دارند، از برنامه‌ریزی مسیر و ردیابی دویدن گرفته تا مربیگری و ایجاد انگیزه. در این مطلب چند نمونه از این اپ‌ها را معرفی می‌کنیم.

RockMyRun

دونده‌ها می‌دانند که ضرباهنگ مناسب می‌تواند به بهبود دویدن کمک کند، اما این برنامه با همگام‌سازی سرعت موسیقی با سرعت شما و جمع‌آوری لیست‌های پخش موسیقی شاداب برای شما در طول دویدن، آن را یک قدم جلوتر می‌برد. 

Map My Run

این یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد مسیرهای اطراف محله را ترسیم و ذخیره کنید. استفاده از بسیاری از امکانات این برنامه رایگان است.

Daily Yoga

صدمات ناشی از دویدن‌های بیش از حد برای دوندگان رایج است، و یوگا می‌تواند برای تقویت و افزایش انعطاف‌پذیری عضلات بسیار مفید باشد. این ورزش می‌تواند خطر آسیب‌دیدگی شما را کاهش دهد و شما را به دونده سریع‌تری تبدیل کند. این برنامه دارای صدها تمرین یوگا و مراقبه، ژست‌های روزانه یوگا و در کل یک پلتفرم اجتماعی است برای برقراری ارتباط شما با جامعه یوگی‌ها.

!Zombies, Run

این برنامه خلاقانه دویدن را به یک بازی همه‌جانبه تبدیل می‌کند که در آن دوندگان به عنوان شخصیتی بازی می‌کنند که برای تکمیل ماموریت‌ها، جمع‌آوری منابع و فرار از دست زامبی‌ها می‌دوند. می‌توانید در حین دویدن به روایت‌های صوتی داستان که با موسیقی خودتان در هم آمیخته است گوش دهید.

Strava 

استراوا برنامه‌ای است که به طور گسترده توسط ورزشکاران استفاده می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که با میلیون‌ها دونده و دوچرخه‌سوار دیگر ارتباط برقرار کنید، مسیرهای خود را ضبط کنید و زمان دویدن خود را با دیگران مقایسه کنید.

Nike + Run Club

مانند سایر برنامه‌ها، Nike + Run Club هم می‌تواند دویدن‌های شما را ردیابی کند و شما را به جامعه‌ای از کاربران دیگر برنامه‌ها وصل کند، اما برخی از بهترین ویژگی‌های آن شامل دویدن‌های هدایت‌شده است که در تمرین‌هایتان به شما آموزش و انگیزه می‌دهد مثل برنامه‌های آموزشی برای فواصل دوی ۵ کیلومتر تا دوی ماراتن. و چالش‌هایی برای دویدن مسافت مشخصی در هر ماه.

کد خبر 641715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha