مجموع نظرات: ۱۵
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

تیگو ۸ پرو لوکس‌ترین محصول شرکت مدیران خودرو است که این روزها سر و صدا و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شود.

CARRUSEL-TIGGO8_plus_1200x800_13.jpg

تیگو۸ پرو لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است که این روزها سر و صدا و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شود .

اما چرا این همه تیگو۸ پرو در مرکز توجه قرار گرفته ؟

تکنولوژی های خودرویی روز به روز در حال تغییر هستند و با عرضه خودروهای جدید دریایی از آپشن ها و امکانات را در اختیار مالکان خود قرار میدهند ، چینی ها که این روزها رقیب سرسخت و تازه نفسی برای بزرگان غربی و شرقی هستند سرمایه گذاری هنگفتی را بر روی تکنولوژی انجام داده اند و حال تمام  و کمال پا به میدان رقابت گذاشته اند .

https://cherymd.com/wp-content/uploads/tiggo-8-pro-led.jpg

تیگو۸ نمونه ایی از این سرمایه گذاری و تلاش گسترده برای رقابت با بزرگان جهانی میباشد . همکاری با خبره ترین و با سابقه ترین مهندسان مطرح بین المللی ، واحدهای تحقیق و توسعه مهندسی و تکنولوزی در آلمان و سایر نقاط معتبر ، همکاری مشترک با شرکت بریتانیائی جاگوار لندروز که لوکس ترین خودروها را تولید میکند و از تکنولوژی فوق العاده برخوردار است همراه با سرمایه گذاری های کلان تکنولوژی و کیفی  و همکاری با بزرگترین قطعه سازان بین المللی در نهایت محصولی چون تیگو۸ پرو را به وجود آورده است.که اینگونه مورد توجه قرار میگیرد و در طول ۱ سال موفق به فروش بیش از ۱۴۰.۰۰۰ دستگاه در بازارهای جهانی و آن هم در رقابت با محصولات پر ادعا شده است.

اما  جذاب ترین بخش تیگو۸ پرو آپش های ADAS میباشد که این روزها خودروهایی چون رنجرور ، مرسدس بنز ، بی امو ، ولوو و..... از آن بهره میبرند ، انواع تکنولوژی های هوشمند و رادارهای فعال  که نهایت امنیت و ایمنی را برای این شاسی بلند خوش قامت به همراه دارد.

از سوی دیگر در بخش فنی نیز تیگو۸ پرو با موتور بسیار مدرن TGDI که توانست جزو برترین موتورهای بازار چین به لحاظ عملکرد و توانمندی قرار گیرد در کنار گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته تر با تکنولوژی شرکت گتراک آلمان  به لحاظ حرکتی نیز در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارد .

تیگو۸ پرو در کنار تکنولوژی و عملکرد آپشن های رفاهی مناسبی را نیز فراهم کرده ، حافظه صندلی ، گرمکن و سردکن صندلی های جلو ، دوربین۳۶۰- سقف پاناروما، شارژ بدون سیم موبایل ، کولر دوآل و انبوهی از امکانات دیگر در مقایسه با  رقبای وارداتی این خودرو را در وضعیت برتری قرار میدهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خودرو تیگو۸ پرو اینجا کلیک کنید.

کد خبر 641696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    63 9
    طوری که شما تبلیغ میکنید خود چینی ها تبلیغ نمیکنن. ببخشید شما کجای این خودرو رو ساختین؟
  • CA ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    70 9
    چینی ها انگشت به دهن میموند که شما ماشینشون رو 52 هزار دلاری کردین.....!!
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    42 7
    چری مخصوصا تیگو8 پرو فوق العاده هستن.
    • آرمین IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      16 5
      میان اینجا هم میفروشن هم ایراداتش رو برطرف میکنن برای صادرات به بازارهای هدف.
  • علی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    29 9
    رپرتاژ آگهی میزنید خیلی هم خوب ولی دوره سوخت فسیلی سوزها تمام شده بعد ما خودروی بدون تکنولوژی روز که فقط بزک شده را به قیمت خودروهای برتر جهانی وارد میکنیم و ذوق هم میکنیم. درضمن اخلاق ایجاب میکنه بالای متن بنویسید رپرتاژ آگهی
  • بهزاد US ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    30 2
    والاه ماشین خوبی خواهد بود ولی نه با این قیمت فضای
  • مهدی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    11 3
    آپشن گرم کن صندلی.حافظه صندل.دوال کولر وبخاریوچنتا آپشنش که داری تبلیغ میکنی جک اس۵ داشته از چند سال پیش
  • وحید IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    18 4
    تو خود چین کسی سراغ این خودرو رو نمیگیره🤣
    • پرویز IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 1
      عزیزان،چرا همیشه میخواهید اشکال تراشی کنید و همه چی را بد جلوه بدید؟؟؟!!! این ماشین چهارتا چرخ داره،و وقتی روشن کنی گاز بدی حرکت میکنه.حالا ترمز و کلاچ و بالابر برقی شیشه و چراغ راهنما و....بماند.بقیه ش هم با خدا.ب پراید و سمند و...نمیرسه ولی خب... پس نگید ک کمبود داره،عقب مونده است،تکنولوژی نداره
  • امیر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    9 5
    نویسنده اطفا کمی آگاهی خود در خصوص خودرو و امکانات به روز و جدید را بالا ببرند این مواردی که ذکر کرد بعنوان تکنولوژی جدید و روز سی سال پیش در آمریکا و از بیست سال پیش در اروپا موجود بوده و خودروها دارای آن هستند
  • احمد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    5 0
    اگه واقعاحرفتون درسته برا یکبار بدون حاشیه رنگارنگ ماشین بفروشین جالبه خدای قیمت گذاشتن و میخوان ملت بخرن قیمت ها رو متعادل کنین سود رو کمتر و به روش قسطی بفروشین فروشتون بالا میره
    • احسان DE ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      5 5
      تا حالا ماشین خارجی از نزدیک دیدی ک این حرفو میزنی. تکنولوژی های این ماشین تو ماشینای ۴ سال پیش بنز و بی ام و هم پیدا نمیشه چ برسه ۲۰ سال پیش
  • مالک IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    13 3
    به نظرم چین واقعا راه درستی رو پیش گرفته همون راهی که کره و ژاپن رفتند و موفق شدن،این ماشین هم فوق العاده هستش،تزریق مستقیم سوخت و...تکنولوژی به روزی داره،اما ما ایرانی ها به جای یادگرفتن ،فقط طرف مقابل رو هدف قرارمیدیم .
    • امیر IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      9 1
      درود بر شما کاملا درسته، برای همینه که خودروسازی ما این همه محصولات بی کیفیت تولید می کنه؛ فقط، از خودروهای چینی داریم بدگویی می کنیم در حالیکه خیلی از خودروهای داخلی بهترن.
  • ad.ab..... IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 1
    خوبه .. خود خودرو عددی نیست ..ولی ولت با گمرکی چند صد برابر سود خوبی میکنه