مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: برخورد اتوبوس بوشهر به تهران و تریلی در آزادراه کاشان به قم ۸ کشته و ۱۶ مصدوم بر جاگذاشت.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمنصور میرابوطالبی افزود: نزدیک ساعت سه بامداد امروز در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ برخورد اتوبوس و تریلی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر (عوارضی کاشان) و ۲ خودرو از پایگاه شهید کریمیان (مسجد شهدا) در قالب ۴ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم اعزام شد.

به گفته وی، در این حادثه ۸ نفر در دم جان باختند و ۱۵ مصدوم نیز از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: در این حادثه، رهاسازی ۲ نفر از سوی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از اقدام‌های فنی و ست نجات هیدرولیک انجام شد. تیم های هلال احمر تثبیت صحنه و نوردهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۳ پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای در کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 641630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha