سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
۰ نفر

سریال‌های «اپیدمی» و «خط مقدم» از امشب ۱۵ آذر روی آنتن تلویزیون می‌روند.

تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی با محوریت شیوع کرونا در ایران تولید شده است و به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.

این سریال از امشب روی آنتن می رود و از شبکه ۳ پخش می‌شود. مهدی فخیم‌زاده، محسن قصابیان، فریبا متخصص، اصغر نقی‌زاده و کوروش سلیمانی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. گرشا رضایی خواننده پاپ هم تیتراژ پایانی این سریال را می‌خواند.

۲ سریال جدید از امشب روی آنتن تلویزیون می‌روند

«اپیدمی» در ۳ فصل تولید می‌شود که هر فصل ۱۰ قسمت است. هر فصل کارگردان جداگانه‌ای دارد؛ فصل اول را سیدسجاد حسینی، فصل دوم را محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کنند.

سعید کمانی، تهیه‌کننده اپیدمی گفت: «در این سریال قصه کریم سواری، یکی از مدافعان سلامت روایت می‌شود. قرار بود این نقش را علی سلیمانی بازی کند. بیشتر صحبت‌ها را انجام دادیم و تست گریم هم انجام داد اما متاسفانه درگیر بیماری کرونا شد و این هنرمند دوست‌داشتنی را از دست دادیم.» او گفت: «برای جایگزین این نقش اصغر نقی‌زاده انتخاب شد.»

او درباره حضور مهدی فخیم‌زاده در سریال اپیدمی گفت: آقای فخیم‌زاده فیلمنامه را خواند و قصه را دوست داشت. چون تا الان نقش پزشک بازی نکرده بود و علاقه‌مند بود این نقش را تجربه کند. او نکته‌هایی داشت که قرار شد اصلاح کنیم تا در سریال حضور پیدا کند.

۲ سریال جدید از امشب روی آنتن تلویزیون می‌روند

کمانی گفت: ما در سکانس‌هایی باید حضور مردم در روزهایی ابتدایی کرونا را روایت کنیم. به همین خاطر بیش از ۱۰ هزار هنرمند در ۳۰ قسمت این سریال حضور دارند.

مجموعه تلویزیونی «خط مقدم» به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه‌کنندگی مجید حقی نیز به روایت بخشی از دوران حساس و پرالتهاب سال‌های ۶۳ تا ۶۵ دفاع مقدس می‌پردازد و محوریت آن درباره شهید طهرانی مقدم است. این مینی‌سریال در ۴ قسمت از امشب جایگزین سریال زیرخاکی می‌شود.

۲ سریال جدید از امشب روی آنتن تلویزیون می‌روند

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «خط مقدم» آمده است: «این فیلم سرگذشت مردان بلندبالایی است که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت، در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند».

حسین عارف، حسام حسنی، بهراد رحمانی، آفرین عبیسی، غزاله اکرمی، بهزاد خلج و عطاءالله سلیمانیان در این مجموعه نمایشی بازی کرده‌اند.

کد خبر 641489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha