مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به صحنه جنجالی برخورد با مهاجم خارجی استقلال در دربی روز گذشته واکنش نشان داد.

فرشاد فرجی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تقابل با استقلال در دربی به ایلنا گفت: به لحاظ فنی پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت هم داشتیم. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم حریف خطر خاصی روی دروازه ما خلق نکرد.

او ادامه داد: با این حال خودمان چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم در غیر این صورت نتیجه دیگری رقم می‌خورد و ما هم به حقمان می‌رسیدیم.

فرجی درباره سومین کلین‌شیت پیاپی پرسپولیس در لیگ گفت: طبیعی است که با گذشت زمان و انجام بازی‌های بیشتر کنار هم بیشتر هماهنگ می‌شویم. همیشه بازی‌های ابتدای فصل سخت است اما با گذر زمان بازیکنان با شرایط و سبک یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

مدافع پرسپولیس در مورد صحنه‌ای از بازی که تیم حریف ادعای رخ دادن خطای پنالتی داشته ادعای جالبی را مطرح کرد: به هیچ عنوان هیچ خطایی رخ نداد و اصلا پنالتی نبود. به جان مادرم هیچ برخوردی با مهاجم استقلال نداشتم و نمی‌دانم این همه صحبت پنالتی از کجا می‌آید. من که خودم در صحنه بودم و می‌دانم هیچ برخوردی انجام نشد حتی اگر در تصاویر تلویزیونی دقت کنید بلافاصله پس از صحنه داد میزنم که چرا بازیکن استقلال خودش را انداخت.

فرجی گفت: من صحنه را از تلویزیون هم دیدم. اگر دقت کنید بازیکن استقلال بدنش را به عقب خم می‌کند و بعد خودش را می‌اندازد. در صورتی که اگر من روی او خطایی کرده بودم باید به جلو پرتاب می‌شد. با این حال باز هم می‌گویم هیچ برخوردی در آن صحنه با حریف نداشتم و کارشناسان داوری هم باید با دقت تصویر را ببینند.

سکوت مدافع پرسپولیس در خصوص صحنه جنجالی دربی شکست | ماجرای صحنه مشکوک به پنالتی عوض شد!

کد خبر 641263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    7 1
    بنظر منم برخوردی نداشت ولی اگه میخورد بهش طبیعی بود که قسمت پایین بدنش به جلو میرفت و بالاتنه به سمت عقب
  • ارمان IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 0
    واقعا برخوردی نداشت و راست میگفت اگه به از خسمت پشتی به پاش میزد طبیعی بود که به عقب پرت شه ولی الان که از سمت چپ هست واقعا بازیکن استقلال برای پنالتی خودشو از عمد به زمین زد
  • عبدالرحمن IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    2 0
    بابا صد رحمت به طارمی که پنالتی از داوران میگیره این فکر کنم رتبه اول در دنیا برای گول زدن داور بهش بدن این قماش استقلالی صحبت کردنشونو ببین چطور صحبت میکنن مثلا قلعه نویی وقتی میبره از مربیان تیم مقابل تعریف و تمجید میکنه مثلا میگه جلالی مرده وقتی میبازه بد بیراه به مربی مقابل میگه یک نمونه دیگه بعضی وقتا میگه هر کی با من مشکل داره بیاد به من بد و بیراه بگه یا مظلوم نمایی میگه بخدا هوادارا گناه دارن حالا مجیدی رو ببینید اگه پنالتی های ما رو میگرفتن صدر جدول بودیم یا مثلا هر کی با من مشکل داری به استقلال کاری نداشته باشه و یا ما گناه داریم فرزاد برادرش اول گفت هوادارا گناه دارن ببینید این جماعت دوز و کلک باز ناشی بودن خودشونو به گردن داور میندازن من یک بار ندیدم که واقعیت رو قبول کنن هر موقع باختن داور مقصره تازه گیها هم موقع مصاحبه میگن استقلال بهترین تیم در آسیا به خاطر دو ستاره آخه اون ستاره هایی که با بردن اندونزی و لبنان و تایلند بدست اومده ارزش داره چرا نتایج درخشان ۶تایی از العین رو نمیگن خلاصه اینکه اینا روشون سنگ پای قزوینه