رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام بی‌سابقه رئیس‌ جمهوری در بازدید سرزده از محله شهید هرندی تشکر کرد و گفت: امیدواریم با این اقدام اصلاح این منطقه و محله سریع‌تر اجرایی شود.

باردید زئیسی از محله هرندی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و نهمین جلسه شورا با اشاره به بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهور از محله شهید هرندی گفت: در ابتدا لازم است خاطرنشان کنم که اینجا محله شهید هرندی است و برخی به اشتباه محله هرندی می‌گویند. شهید هرندی از شهیدان بزرگوار قبل از انقلاب است که همه او را می‌شناسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از آقای رئیس‌جمهور تشکر می‌کنیم که در اقدامی بی‌سابقه به صورت سرزده از یک محله شهر بازدید کردند.

چمران افزود: سابقه نداشته یک رئیس‌جمهور از محلات پایتخت سرزده بازدید کند و ما امیدواریم در این محله که گفته می‌شود خطرآفرین است با این حضور راحت، دوستانه، صمیمانه و دلسوزانه اقدامات مورد نیاز آنجا تامین شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با این اقدام برنامه‌هایی که تدوین می‌شود، برای اصلاح این منطقه و محله هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

تصویب یک‌فوریت طرح اصلاح تعارض منافع

 در بیست و نهمین جلسه شورا یک‌فوریت طرح اصلاح تعارض منافع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند. 

چمران در این باره گفت: آنچه امروز به تصویب می‌رسد، تصویب متن‌نیست. این طرح اصلاح می‌شود و بعد طرح اصلاح‌شده مجددا در صحن شورا به رأی گذاشته می‌شود. 

کد خبر 641253

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha