امام جمعه اهواز اظهار کرد: تازه سه ماه است یک دولت انقلابی روی کار آمده است شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند.

محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: حجت‌الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی مدیران زندگی تجملی برای خود فراهم کردند در حالی که در شهر و محله آنها کسانی هستند که شب گرسنه خوابیده‌اند و در برخی شرکت‌ها کارگران ما به خاطر مشکلات معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و تبدیل وضعیت دست به اعتراض می‌زنند.

 وی با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، افزود: در همین اهواز مسئولی می‌شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد؛ خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

موسوی‌فرد تصریح کرد: البته فراموش نکنیم که تازه سه ماه است یک دولت انقلابی روی کار آمده است شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند و این خواسته مردم است که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد.
 

کد خبر 641170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملا اسحاق رسول IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 0
    باسلام وتبریک ایام خدمت امام جمعه محترم اهواز ،حاج اقای بزرگوار چشم مسیولین وخادمین محترم بهمین خانه ها و ماشین ها ،ومسافرت های خارج وداخل است ،خواهشن این قشر زحمت کش ک شب وروز جان فشانی میکنند ،تا کارگران ،وقشر تولید کننده بتوانند زنده بمانند را ناراحت ونگران نفرمایید ،امین،
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    از دولت میخواهیم همانند حکومت چین چند تن ازاین اختلاس گران را به اعدام محکوم کند تا درس عبرتی باشه برای سایرین
    • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      0 0
      قبل از درخواست اعدام از مجلس نشینان ؛ دولت مردان و سایر حکومت مداران بخواهید اموالشان را طبق قانونی اظهار عمومی نمایند بعد خود قوه قضاییه در چارچوب " از کجا آورده ای ؟" رسیدگی کند بعد ....
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    می گن از وقتی امام جمعه محترم دست مسئول را رو کرد مسئول مربوطه رفته و در خانه 5000 متری کیانپارس زندگی می کنه !