رئال مادرید فعلا ذهنیت برنده پیدا کرده و در مسابقاتی مثل بازی با اینتر، سه‌ویا یا بیلبائو که می‌تواند نبرد، می‌برد؛ چون کورتوا را درون دروازه دارد و کریم و وینی را در خط حمله.

رئال مادرید

به گزارش همشهری‌آنلاین، مادریدی‌ها خسته از دیدار عقب‌افتاده چهارشنبه‌شب که بیلبائو را یک بر صفر بردند و نخستین شکست خارج از خانه را به این تیم تحمیل کردند و اجازه ندادند پس از یک‌دهه و نیم در ورزشگاه خودی به این تیم ببازند، ساعت ۲۳:۳۰ امشب یک دیدار سخت دیگر دارند؛ نبردی در بالای جدول. اتلتیکو، سه‌ویا و بارسلونا دوست ندارند رئال سوسیداد را ببرد. بارسا با اینکه با یک بازی کمتر ۱۳ امتیاز از رقیب سنتی عقب افتاده، اما به ادامه فصل هنوز امیدوار است. با گسترش سویه جدید ویروس کرونا نگرانی‌هایی در فوتبال هم به‌وجود آمده. فعلا اوضاع در باسک بدتر است اما به شهرهای دیگر هم این ویروس سرایت کرده. تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های رئال، بارسلونا، اتلتیک و اتلتیکو واکسن نزده‌اند و لالیگا در تلاش برای قانع کردن آنها به دریافت واکسن است وگرنه این بازیکنان اجازه حضور در عربستان برای سوپرجام اسپانیا در ژانویه را نخواهند داشت.

بازی امشب از این جهت مهم‌تر است که پیش‌بازی داربی هفته آینده مادرید خواهد بود. کاسمیرو و کاماوینگا با دریافت یک کارت زرد دیگر شهرآورد را از دست می‌دهند.

برد مقابل بیلبائو نخستین برد با کلین‌شیت در این فصل و پنجمین برد پیاپی رئال در لیگ و هفتمین پیروزی پشت‌هم این تیم در همه رقابت‌ها بود؛ کاری که هیچ تیم دیگری در این فصل بین ۵ لیگ بزرگ اروپایی نتوانسته انجام دهد. رئال از فوریه سال گذشته تا به امروز تنها ۳‌باخت در ۴۴ مسابقه داشته؛ باخت به چلسی، شریف و اسپانیول.

بعد از پیروزی مقابل الچه در ‌اکتبر، رئال مادرید در ۷‌بازی متوالی پیروز بوده است. لوس بلانکوس ۳۳ روز است که فقط پیروزی به‌دست آورده؛ الچه، شاختار، رایو، گرانادا، شریف، سه‌ویا و بیلبائو.

بنزما در بازی با بیلبائو دوازدهمین گل فصلش را در لیگ به ثمر رساند. او در ۱۹ بازی در همه رقابت‌ها ۱۷ گل و ۸ گل دارد و وینیسیوس که بعد از کریم بهترین گلزن تیم است، در ۲۰ بازی ۱۱ گل و ۵ پاس‌گل ثبت کرده است. این زوج روی‌هم در این فصل ۲۸ گل زده‌اند که واقعا آمار خطرناکی است.

فیفادی‌ها هزینه زیادی روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند. تنها از المپیک، ۱۵ بازیکن با مصدومیت به لالیگا برگشتند؛ بازیکنانی مثل پدری، آسنسیو و... که ۱۳ تای آنها مصدومیت عضلانی بوده و دلیل آن خستگی بازیکنان. درماه سپتامبر، ۸۱ مصدومیت ثبت شد، در اکتبر ۷۵ تا و در نوامبر ۷۶ آسیب‌دیدگی که همه آنها به‌خاطر بازی‌های ملی و فیفادی‌های پیش از آن بود. از بین مصدومان رئال، سبایوس و بیل به تمرین روی چمن برگشته‌اند اما فعلا آماده بازی نیستند. ایسکو هم به این دلیل که در بازی با گرانادا حاضر به گرم کردن نشد، شرایط بدی در باشگاه دارد و احتمال خروجش در نیم‌فصل زیاد است. ادن آزار لطف کرده و برای این بازی آماده شده اما نمی‌شود به‌جای وینیسیوس و آسنسیو یا رودریگو او را به زمین فرستاد.

کد خبر 640956
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha