مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای ۷ استان کشور خبر داد و گفت: رانندگان در این ایام از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت انجام سفر حتما از سالم بودن تجهیزات ایمنی و گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند.

جاده ـ سفر ـ بارندگی ـ شمال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در محور شهریار ـ تهران و بالعکس در محدوده شهر قدس پرحجم و در مقاطعی نیمه‌سنگین است. وضعیتی مشابه در آزادراه کرج ـ قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در دیگر جاده‌های کشور ترددی روان و بدون گره ترافیکی گزارش شده است.

او درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز توضیح داد: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران و برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و کردستان است همچنین در برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی در پایان تاکید کرد: لازم است رانندگان در این ایام از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت انجام سفر حتما از سالم بودن تجهیزات ایمنی و گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند و در طول مسیر لباس گرم و خوراک به همراه داشته باشند.
 

کد خبر 640761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha