معاون مرکز مدیریت راه‌ها از بارش باران و برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و کردستان خبر داد.

برف - جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 ‌جاده های ‌مسدود

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور سروآباد-پاوه،  محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدان،  ‌جاده‌سی‌سخت-پادنا، جاده پونل-خلخال، محور وازک - بلده و محور هشتگرد - طالقان به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

 افزایش ۶.۹ درصدی ترافیک راه‌ها

معاون مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۳۵۳ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۹ درصد افزایش‌ نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

 آزادراه ‌کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور 

مخبر اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با ۱۳۳ هزار تردد، آزادراه ‌تهران-کرج‌ با ۱۲۷ هزار تردد و آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با ۱۳۴ هزار تردد ثبت شد.

 ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج‌

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت‌ ‌نشان می‌دهد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها همچنین درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور افزود: ‌در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس داریم.

بارش برف و باران در جاده‌های ۶ استان

مخبر درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین-رشت بارش باران گزارش شده است و در دیگر جاده‌های تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی همچنین از بارش باران و برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و کردستان خبر داد.

کد خبر 640714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha