چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

«مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی بهترین فیلم جشنواره سماع استکهلم سوئد شد.

مردن در آب مطهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی مردن در آب مطهر که با فیلم‌هایی از ایران، تاجیکستان، هند قزاقستان و افغانستان در جشنواره فیلم سماع استکلهم در رقابت بود به عنوان بهترین فیلم بلند برگزیده و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

دوازدهمین جشنواره فیلم سماع استکهلم از ٥ تا ٧ آذر (٢٦ تا ٢٨ نوامبر) در سوئد برگزار شد و فیلم های شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار، مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمودی، این سو، آن سو ساخته لیدا فضلی، منتظر می‌مانیم ساخته محمد شروانی در این جشنواره حضور داشتند.

فیلم مردن در آب مطهر پیش از این نیز برگزیده جشنواره فیلم فجر بود و در جشنواره فیلم بوسان جایزه بخش کیم را دریافت کرده است. عاشقانه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند.

درخشش مردن در آب مطهر در استکهلم

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

کد خبر 640567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha