سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۴
۰ نفر

گروه ورزشی: مصدومیت وحید طالب‌لو برای مسئولان کادرفنی استقلال بسیار نگران‌کننده بود و خبر احتمال نرسیدن این دروازه‌بان به شهرآورد65 آنها را به فکر فرو برده است.

هرچند که این خبر قبل از اینکه قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادرفنی استقلال درباره‌اش واکنشی نشان دهند از سوی خود طالب‌لو مورد تکذیب قرار گرفت.

روز گذشته نزدیکان باشگاه استقلال تهران از مصدومیت شدید دروازه‌بان این تیم و احتمال حضور نیافتن وی در دیدارهای آینده استقلال مقابل راه‌آهن و پرسپولیس خبر دادند. وحید طالب‌لو و مجتبی جباری از جمله بازیکنان غایب در جلسه تمرینی روز یکشنبه بودند.

مسئولان و کادرفنی هیچ پاسخ شفافی در مورد علت غیبت آنها اعلام نکرده‌اند. پس از به وجود آمدن ابهام در خصوص حاضر نشدن 2 بازیکن نامبرده خبرها و شایعات زیادی در جلسه تمرینی شنیده شد و چند تن از نزدیکان باشگاه خبر دادند که طالب‌لو از ناحیه دست به شدت مصدوم شده و بیش از 20 بخیه خورده است. به احتمال زیاد این دروازه‌بان به دلیل شدت جراحت در دیدارهای بعدی آبی‌پوشان برابر تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس به میدان نمی‌رود.

کادر پزشکی استقلال هنوز هیچ اظهارنظری در این زمینه نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد مصدومیت دست طالب‌لو کاملاً جدی است.

وحید طالب‌لو اما یکی از مؤثرترین بازیکنان این فصل استقلال به حساب می‌آید. او در هیچ یک از  شهرآوردها مقابل پرسپولیس تن به شکست نداده است. بنابراین نگرانی مسئولان کادرفنی استقلال در خصوص ادامه‌دار بودن مصدومیت طالب‌لو تا زمان شهرآورد بزرگ پایتخت چندان هم بی‌دلیل نیست.

آخرین خبرها حاکی از آن است که دروازه‌بان مصدوم استقلال در بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ مقابل راه‌آهن به میدان نخواهد رفت. در غیاب او امیر قلعه‌نویی از اشکان نامداری استفاده خواهد کرد. گزینه‌ای که جانشین مناسبی برای وحید طالب‌لو محسوب نمی‌شود.

 وحید طالب‌لو: مشکلی ندارم

دروازه‌بان تیم استقلال تهران پس از شایعات روز گذشته درباره مصدومیتش گفت: «دستم بخیه خورده اما هیچ مشکلی برای حضور در شهرآورد تهران ندارم.»

وحید طالب‌لو ادامه داد: «مچ دستم با شیشه بریده و 3 بخیه خورده است.» وی همچنین با رد ادعای شدت جراحت دستش گفت: «دست من 3 بخیه خورده نه 20 تا. بی‌تردید تا زمان شهرآورد تهران هم آماده بازی خواهم شد.»

طالب‌لو درباره وضعیت خود گفت: «خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. برتری
6 بر صفر مقابل استقلال اهواز شرایط روحی خوبی را برای بازیکنان ایجاد کرده و تصور می‌کنم استقلال از این پس وضعیت بهتری پیدا کند.»

وی افزود: «تیم ما اکنون از زیر فشار نتایجی که تداعی‌کننده فصل گذشته بود بیرون آمده و باید تلاش کنیم تا در بازی با راه‌آهن نیز وضعیت خوب تیم را حفظ کنیم.»

طالب‌لو درباره غیبت در تمرینات استقلال گفت: «به غیر از شرایطی چون مصدومیت همواره در تمرینات حاضر بوده‌ام و حتی زمانی که بازیکنان از تمرین معاف بودند من در تمرینات شرکت کردم. بنابراین هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.»

وحید طالب‌لو امروز نزد دکتر نوروزی می‌رود تا از وضعیت و شدت مصدومیت خود مطلع شود. با وجود شایعاتی که پس از مصدومیت وحید طالب‌لو شدت گرفته است به نظر می‌رسد طی روزهای آینده کادر پزشکی استقلال با مراقبت‌های ویژه پزشکی دروازه‌بان مطمئن آبی‌ها را برای شهرآورد حساس پایتخت مهیا کنند.

طالب‌لو همچنین درباره علت مصدومیت دست خود گفت: «هنگام خروج از منزل به طور اتفاقی دستم با شیشه یک میز برخورد کرد که تصور می‌کنم خیلی زود مشکل دستم حل شود.»

 بابازاده: طالب‌لو می‌گوید، نگران نباشید

مربی دروازه‌بان‌های استقلال روز گذشته در گفت‌وگو با همشهری تصریح کرد: «یکشنبه شب بلافاصله پس از شنیدن خبر مصدومیت طالب‌لو با او تماس گرفتم اما او با اطمینان گفت که نگران نباشید، قطعاً به بازی با پرسپولیس می‌رسم.»

بابازاده در پاسخ به این سئوال که در غیاب طالب‌لو آیا اشکان ‌نامداری درون دروازه استقلال می‌ایستد، گفت: «بله، نامداری دروازه‌بان خوبی است. در بازی با پگاه گیلان عملکرد خوبی داشت و اتفاقاً امیر قلعه‌نویی هم از نمایش او راضی به نظر می‌رسید.» مربی دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به مشکل بی‌رقیب بودن وحید طالب‌لو تأکید کرد: «اصلاً این مسئله را قبول ندارم که در یک تیم باید دو دروازه‌بان هم‌سطح وجود داشته باشد. بالاخره باید میان گلر اول با گلر دوم فاصله‌ای وجود داشته باشد.»  بابازاده تصریح کرد: «امیدواریم مصدومیت طالب‌لو خیلی زود به پایان برسد. البته مشکلی وجود ندارد و خود او هم اصرار می‌کند که رسانه‌ها موضوع مصدومیتش را بزرگ نکنند.»

شایعه قهر جباری از استقلال

در حالی که مصدومیت جزیی وحید طالب‌لو نگرانی‌هایی را برای استقلالی‌ها به وجود آورده است غیبت مجتبی جباری در تمرینات آبی‌پوشان نیز از سوی برخی بازیکنان با واکنش‌های منفی روبه‌رو شد. گفته می‌شود مجتبی جباری به دلیل آنکه بخشی از مبلغ پیش‌قراردادش به او پرداخت نشده از حضور در تمرینات تیم استقلال خودداری کرده است. شماره 8 استقلال یک فقره چک از مدیرعامل سابق استقلال دریافت کرده بود که پس از برکناری فتح‌الله‌زاده این چک را از مجتبی جباری پس گرفتند. بازیکن ملی‌پوش استقلال گویا از این بابت شدیداً دلخور است. گفته می‌شود او قصد دارد تا زمان دریافت مطالبات خود در تمرینات استقلال شرکت نکند.

غیبت جباری باعث اعتراض برخی از بازیکنان استقلال شد و آنها با طعنه اعلام کردند ظاهراً تمرین فقط برای شماری از بازیکنان است و برخی فقط برای بازی کردن به استقلال می‌آیند.

کد خبر 64055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز