مجموع نظرات: ۵
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از ضرب و شتم کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس خبر داد.

اورژانس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، فرزاد رحمانی رئیس اورژانس آذربایجان شرقی صبح امروز چهارشنبه (۱۰ آذر) درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۶ صبح امروز، ۲ تن از کارشناسان اورژانس تبریز در لحظات پایانی شیفت کاری و بعد از ۲۴ ساعت بی‌خوابی، استراحت نکردن و خدمت بی‌منت به مردم عزیز شهرمان در یکی از محلات تبریز در حال انتقال بیمار بودند.

او افزود: این کارشناسان زحمتکش اورژانس که نگران حال بیمار بوده و در تلاش بودند تا سریع‌تر بیمار را به بیمارستان برسانند، با ضرب و شتم و فحاشی روبه‌رو شدند.

رحمانی ادامه داد: در این راستا شهروندی به خاطر این‌که صدای دنده عقب آمبولانس باعث بیدار شدنش از خواب شده است، فرشتگان نجات را به باد کتک و ضرب و شتم قرار داد.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی بیان کرد: علی‌رغم مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست، با فداکاری بیمار را به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال دادند.

او گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی تا حصول نتیجه و مجازات این شهروند پیگیری خواهد کرد.

رحمانی در خاتمه تاکید کرد: کارشناسان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی خود در پی نجات جان شهروندان و هم‌استانی‌های عزیزمان هستند و بی‌احترامی و رفتار ناشایست با این فرشتگان نجات موجب آزردگی خاطر کارشناسان زحمتکش جامعه اورژانس می‌شود.

کد خبر 640545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    4 2
    گویی که،آدم عوضی وبی انصاف همه جا،هست.
  • نیکنام IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    5 1
    این موضوع باید از طریق دادستان پیگیری واگر صحت داشته باشد خاطیان باید به اشد مجازات برسند
  • خالقی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    5 1
    با سلام و خسته نباشید به نیروهای با اخلاص اورژانس باعث شرمندگی ما ست که چنین انسانهای بی فکر و بی اخلاقی وجود دارد ..حتما باید با خاطیان برخورد شدید بشه تا کس دیگر چنین جسارتی نکنه
  • محمدرضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    2 1
    جای بسی تأسف به جای همکاری با این عزیزان زحمتکش علی الخصوص در این دوران طاقت فرسای بیماری کرونا برای کادر شریف درمان شاهد چنین رفتارهایی ناپسند هستیم. قبلاً هم در مواردی این قبیل برخوردهای ناشایست با تکنسین های عزیز صورت گرفته. یقین دارم دستگاه قضایی به نحو شایسته خدمت پرخاشگران می رسد.
  • عادل IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام بر کارکنان اورژانس تبریز این گروه درست 1ابان جون منو نجات دادن . جا دارد از همه آنان تشکر و قدر دانی کنم . بهرام احمدی.