معاون عمرانی استاندار تهران گفت: انجام همه فعالیت‌های ورزشی چه انفرادی و گروهی، فردا ممنوع است.

آلودگي هواي تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت با اشاره به اینکه با توجه به تشدید آلودگی هوا، فعالیت کلیه مراکز آموزشی امروز غیرحضوری است، افزود: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، کنترل دقیق خودروهای بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودروهای گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی از دیگر مصوبات جلسه دیشب در استانداری تهران بود.

معاون استاندار تهران بیان کرد: همچنین مقرر شد با توجه به تشدید آلودگی هوا با مرخصی مادران کارمند دارای کودک نیز موافقت شود.

ملکی گفت: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی‌بوس‌ها در پایانه‌ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع در واحدهای صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود و قرار شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میدان‌های اصلی و پر ازدحام پایتخت مستقر شوند.

وی با بیان اینکه این مصوبات امروز و فردا قابل اجراست، ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی روزهای جمعه و شنبه شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود، اما از روز یکشنبه هفته آینده بار دیگر شاهد افزایش آلودگی هستیم و در صورت تشدید آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 640517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha